Romée! Ben helemaal verliefd op die naam! Tess vind ik ook leuk, Livia niet zo, vind Liva wel weer super! En Lize vind ik niks
Ik zou (omdat Mila ook al een i heeft) de namen met i laten afvallen en dus Romée of Tess kiezen. Tess staat wel op nr. 1 nu, dus Romée zou ik doen.
Ik heb niet gestemd. Dit omdat ik ze alle vier goed vind passen bij Mila. Kunnen jullie dus wat mij betreft geen verkeerde keuze maken.
Mila en Lize vind ik heel mooi samen klinken. Lize ook een hele mooie naam! Bij Mila vind ik Tess te Engels en bij Livia vind ik het niet mooi dat het weer op een a eindigt. Romée past er wel goed bij, maar uit je vorige topic begreep ik dat je dat wilde uitspreken als Romy? Dat vind ik dan weer te Engels naast Mila. Nee, Lize echt het mooist!
Bedank voor het reageren. Kleine sara Romée willen we uitspreken zoals het hoort Ro-mee Romy vind ik niet mooi ML wel. Mila is idd een NL-klinkende naam. En met Tess hebben we ook nog probleem dat de achterna met een S begint! Maar blijven de naam in ons hoofd houden! Een meisjesnaam wat op een a eindigd klinkt er inderdaad raar bij! Maar wanneer je namen zoekt vinden we alleen maar namen eindigend op een a. Zeer moeilijk deze keer.
Roméé allebei 2 lettergrepen en allebei een M in de naam, maar niet op dezelfde plaats dus geen jut en jul gehalte