Hoi Meiden, Even een vraagje. Wat vinden jullie van de naam Elin voor een meisje? Als tweede naam hebben wij Mare in gedachten. Dit is afgeleid naar de naam van mijn vriend. Dus Elin Mare. Ik ben al heel lang tevreden over deze naam, kan niets vinden wat ik nog mooier vind. Maar ben bang dat ik me hierop blind staar en straks toch spijt krijg ofzo! Dank voor het meedenken alvast!
Je bent je wel bewust van het feit dat mare zee betekent? Vind ik overigens zelf niet verkeerd hoor maar dat je het weet!
Leuk! Als je dit al lang leuk vind denk ik eerder dat je spijt krijgt als je nu voor andere naam gaat.
Helemaal geweldig! Zowel Elin als Mare als losse namen, als de combinatie. Niets meer aan veranderen wat mij betreft! (Ik had gewild dat mijn man een van de twee namen net zo mooi had gevonden als ik...)
Dank jullie wel! Ik denk inderdaad dat we er wel uit zijn... Nu ik het zo op het scherm zie staan staat het ookwel heel mooi😇 Nog 8 weekjes!
Hele mooie namen! De naam van mijn dochter wist ik al sinds ik een jaar of 16 was. Toen ik zwanger was en we wisten dat we een dochter zouden krijgen is er geen andere naam geweest die in ons hoofd geweest is. Het is altijd die ene naam geweest en we hebben er geen dag spijt van gehad.
Mooie namen, doen! Ik herken het gevoel van "blindstaren", maar stel je eens voor dat je voor een andere naam zou gaan. Dan zou het "jouw Elin"toch niet meer zijn? En dat is ze nu al ......