Hallo allemaal. Op dit moment ben ik 34 weken zwanger & onze meisjesnaam stond eigenlijk al vast. Maar nu twijfel ik toch weer. Wat vinden jullie van de naam FEBE (uitspraak feebuh)
Las het te snel en zag phoebe staan. Toen goed gelezen en vond de naam erg apart en vroeg me de betekenis af. Grappig dat het dus uit het christendom komt en dus vertaald is als Febe of Phoebe. Ik neig meer naar Phoebe. Vind Febe net niet leuk genoeg.
Meid, niet twijfelen. Ik denk dat de meeste reacties negatief zijn, tis nu eenmaal geen top 100 naam. Ik vind hm super mooi. Apart stoer en lief. Doen.
Het is apart, dat zeker. Maar Febe vind ik wel leuk. Ik moest wel even goed lezen want ik dacht dat je uitspraak anders was. Zoals het er staat lijkt het net alsof de nadruk ligt of de laatste e. Maar eigenlijk spreek je Febe uit als...Febe. Ik heb wel eens van iemand gehoord die heet Hebe. Vind ik Febe toch stukken leuker!!!
Sorry ik vind het niet mooi. Het klinkt wel mooi en zacht maar een beetje te. Ik vind niet dat het lekker bekt. En ik had het ook anders gespeld. Maar dan nog bekt het niet lekker
Ik vind het niks. Het doet me denken aan Febo, en eigenlijk zou ik het uitspreken als Fiebie dankzij Friends.