Ik gebruik nu een tijdje de ovulatietesten van CB, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee? Geven deze goed de ovulatie aan? Ik lees verschillende dingen erover... we zitten nu in ronde 7 dus begin overal aan te twijfelen...
Bij mij werkte deze perfect. Alle keren dat ik hier mee getest heb, was ik direct zwanger ( helaas 3 x een miskraam ) en nu de eerste goede zwangerschap Succes en ik hoop dat het snel raak voor je mag wezen
Ik gebruikte de ov testen van 123 thuis test omdat de cb heel duur is. Ik begon met testen vanaf dag 10 met 123 en had de cb erbij voor als ik twijfelde of de 123 nou positief was of niet en kreeg een smiley . Ik vond hem erg fijn!!
@ Amber1994: dank je wel, ik hoop het ook! ik ben nu al aan het duimen haha @ rissie10: ok, die ga ik in mijn achterhoofd houden! @Moess: succes hoor, ik vind het allemaal zo spannend! elke keer testen en dan maar weer hopen! hoop dat het snel lukt!
Ik heb deze ook gebruikt (bij beide zwangerschappen) en was er zeer tevreden over. Gewoon duidelijk een smiley of een leeg rondje. Niks geen getuur naar even donkere en dikke strepen. Ze zijn duur maar als je je eisprong ongeveer weet dan hoef je niet te vaak te testen om hem te vinden en eenmaal gevonden dan is het klaar voor die maand. Succes met zwanger worden.
dank je wel rbnlin! ze zijn inderdaad bij mij ook erg duidelijk, maar omdat het nog niet gelukt is begin ik na 7 maanden toch wel beetje te twijfelen, vandaar even de vraag!
Bij mij werkten ze helaas niet, is eerder zeldzaam zei de gynaecoloog. Best een potje ofzo gebruiken, soms geven ze foutmeldingen...
Ik gebruik die van cb naast de tests van 123 tests. Wannneer daar een (bijna) piek is controleer ik het met de cb. Vind hem te duur om los te gebruiken, maar hij werkt verder goed voor mij
Ik gebruik ze erbij bij de zwanger&kids. Die doen het wel maar geven bij mij soms 4 a 5 dagen achter elkaar donkere strepen dat ik gewoon niet meer weet welke dag nu de goede is. De CB geeft dan de doorslag. Tot nu toe 2x gelukt (wel mk en bbz) dus ik ga er mee door.
Ideaal vind ik ze. Wel duur maar ik heb het er voor over. Je zou ook de cb met dubbele hormoon indicator kunnen gebruiken. Dan krijg je een knipperende smiley als je eisprong eraan komt.
Hi meiden, doen jullie deze testen met je eerste ochtendurine? In de bijsluiter van cb zie ik niet dat dit niet de bedoeling is, maar vanuit de kliniek waar ik met iui ga starten wordt gezegd dat je niet je eerste urine moet gebruiken. Wat nu?!
Digitale clearblue ovulatietesten moet je juist met ochtend urine doen. Standaard ovulatietesten juist weer niet.
In de bijsluiter staat geloof ik dat je dit na je langste slaap moet doen. Dus wel met de eerste urine. Geloof dat dit alleen bij clearblue is en bij andere ovulatietesten juist niet
Top! Bedankt voor jullie reacties. Ik begon echt te twijfelen, maar ga gewoon door met hoe ik de testen dus deed.
klopt hoor! met de eerste urine na langste slaap! ik had vanochtend een niet knipperde smiley dus onzekerheid over of er wel een piekvruchtbaarheid zou komen deze keer is nu weg! nu afwachten!!!