Hoi hoi Na lange tijd weer terug hier en enorm onzeker. Zit nu 3 A 4 dagen voor me ongi en heb vanmorgen getest de eerste test niks op te zien plas niet lang opgehouden en gedronken was ook erg lichte urine. Dus even gewacht en daarna nog 1 gedaan zie foto 1. Omdat zo twijfelde daar straks nog 2 gedaan ja echt erg allebei tegelijk dit x. Testen zijn al wel doorgespoeld nu en toen was echt mega duidelijk te zien. Bovenste foto is van net en onderste van vanmorgen . Strepen kwam na 5 min langzaam op en na 20 min duidelijker na 45 heb ik ze gespoeld omdat ze geel waren
Zie inderdaad een streepje alleen je zegt buiten de afleestijd ? Dan zou ik over 2 dagen nogmaals testen
Ik zie overal streepjes op, maar buiten afleestijd dan net wat LiseTes zegt over 2 dagen nog eens testen
Morgen doe ik nog een test Met ochtendurine heeft gek genoeg geen nut bij mij urine echt super licht.
Dan doe je de test later Ja de een test beter in de ochtend en de ander later heb ik begrepen. Sommigen zelfs beter in de avond!
A de afleestijd inderdaad niet geldig. Wil niet zeggen dat die niet heel licht positief is maar als het na die 5 min is zou ik er nog niet van uit gaan. Beste is over 2 dagen nog eens testen. trouwens blijf het raar vinden dat sommige in de middag of avond beter testen, drinken die dames dan 's nachts? Het werkt namelijk echt zo dat hoe geconcentreerder je urine Hoe beter de hcg te lezen is.
Mijn urine is s middags donkerder dan s ochtends. Dus dat kan Angela. Kv wordt idd pas goed zichtbaar na 20 min dus ik heb goede hoop voor je. Ik zou daarom testpoint 2v5 halen die zie je wel binnen 3 min
Ziet er goed uit hoor: duurt tegenwoordig alfijd wat langer om te kleuren. Nu moet ie snel donkerder worden... Succes
Wou ook kruitvat halen helaas allea uitverkocht Dus de 2 voor 5 van etos gedaan en kwam snel een 2e licht streepje krijg hem alleen niet op de foto... Maar die vrouw zei dat ze niet zo gevoelig waren als de kruitvay Wanneer zou ik een digitale kunnen doen
Ik zou wachten op een redelijk duidelijk streepje of op je nod. Ze zijn te duur om te vroeg te doen en dat zou zonde zijn he
Ik zie ook zeker streepjes! Misschien over 2 dagen nog een keer testen? Hopelijk heb je dan een duidelijke streep!
Ga maandag pas weer testen als ik het vol hou. Net de trekpleister test gedaan zijn zelfde als kV maar zag niks ja heel in de verte.