Heyhey... Ik snap er niets meer van. Op 13 juli startten mijn laatste regels en op 20juli liet ik koperspiraal verwijderen... Niets van last van gehad. Toen ik spiraal had, had ik wel hevige regels maar regelmatig om de 30 a 33 dagen... Nu moest ik rond de 14e ongesteld worden, maar het kwam niet... Ik testte, geen resultaat! (Bij vorige zwangerschap had ik blijkbaar een hele late eisprong) Nu donderdag de 20ste verloor ik toch wat bloed, niet speciaal veel, dag nadien ook beetje en nu op dag 4 nog steeds klein beetje... Ik dacht eerst mijn regels maar zeker maar de helft bloedverlies als toen met spiraal... Besliste ik gisteren om eens een ovulatietest te doen, kleurt die hetzelfde kleur als de controlelijn... Ik deed vanmiddag nog eens eentje en net hetzelfde... Nog eens zwangerschapstest gedaan en zie ik gelijk iets licht maar ik denk dat ik spoken zie op den duur... Hoe kan die ovulatietest nu zo kleuren als ik zogezegd regels heb... Wie weet raad? Best eens bloed laten trekken zeker? Testjes in bijlage... De groene zijn de sensitest ovulatietest en de roze goedkope zw-test uit de carrefour... Groetjes
ik zie wel heel licht wat op de action test maar voor 9 dagen overtijd vind ik dat niet echt een goed streepje, maar goed je kan ook nog aan het regelen zijn vanwege de koperspiraal, ik zou even door blijven testen met zwangerschapstest liefst 1 en dezelfde
Zwangerschapstest reageert op hcg en ovu op LH dus dat is iets anders... Limkt me sterk dat een zw test op LH reageert andersom hoor je t wel vaker... Positieve ovu test op zwangerschap,.. Succes ik zou even doortesten..
Een zwangerschapstest kan helaas wel degelijk reageren op een lh piek. Ik zelf heb zelfs een positieve digitale gehad "zwanger 1-2". En was echt niet zwanger maar wel een eisprong, en dat is dmv bloedonderzoek bewezen..
Zou ik ook niet gewoon zwanger kunnen zijn en wat tussentijdse bloedingen hebben? Als je zwanger bent toont hij altijd lh op ovulatietest zeker?
Quid zw test reageerde bij mij een tijdje geleden ook op mijn eisprong, dus het kan wel. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent, als je morgen nog een licht streepje ziet op je zw test kan dat niet meer van je eisprong komen.
Vorige zwangerschap had ik blijkbaar late eisprong op 17 december terwijl die 10 december theoretisch was en op 4 januari pas getest (moest ongesteld worden op 20december) en heeeel licht te zien... Ook bloed laten trekken dan en heel laag hcg... Maar wel zwanger!