De oudste heet M.axim, en nu zijn we voor de tweede op zoek naar een leuke naam, die er liefst ook nog wat bij past. Maar wat is dat moeilijk...! We vinden A.iden wel mooi, en kwamen net nog bij J.ace uit. Beide Iers/Schots geloof ik, dat vindt vriend wel leuk. Het hoeft voor mij niet perse. Heeft er iemand nog ideeën? Heb al zoveel sites nagekeken maar verder dan deze komen we niet echt. A.iden vond ik wel goed, maar vriend is nog niet helemaal overtuigd. Liefst niet meer dan 5 letters! Vriend heeft behoorlijk lange achternaam wordt anders te veel vind ik. En de oudste heeft ook een korte stoere naam.
Ik vind Aiden en Jace allebei niet bij Maxim passen. Sebas en Simon vind ik er bijvoorbeeld veel leuker bij.
Adam Alex Boris David Emile / Emiel Ilia Isaak Ivan, Iwan Joachim Joeri Julian Justus Lev, Levijn Levi Lucas / Lukas Luka Milan Miron Myron / Mairon Nika, Nikas, Nikan Niko / Nico Philip / Filip Roman Ruben Simon Stas Viktor / Victor Yannick Yoran / Joran Zit hier wat bij? Aiden en Jace vind ik er niet zo bij passen en ook minder mooie namen.
Aiden en Jace vind ik allebei erg gaaf ! En wat maakt het uit dat het minder bij Maxim past? Ze gaan uiteindelijk toch hun eigen weg. Ik snap nooit zo dat mensen daar op letten 😊 Zolang het maar niet rijmt of rare combinaties geeft..
De standaard Nederlandse namen vinden we niet echt wat. We zijn ook Belgisch dus de meer Hollandse namen gebruiken we hier ook niet. Wel bedankt om mee te denken!
Weer: Vince vind ik nog wel wat hebben, maar vriend niet gok ik Edward vind ik niks. Maansneeuw: bedankt voor je lijstje! Er zit helaas niet echt wat naar mijn zin bij. Alva : ja het is ieder zijn keuze natuurlijk, vind het zelf nog best gaan samen. En ja rijmen ed ben ik ook niet zo wild van ER14 : Leon is ook niet mijn ding. Blijft moeilijk! Ze lopen er hun hele leven mee rond tenslotte.
Ik vind jace en aiden ordi. Terwijl ik maxim wel leuk vind. Silvan Dexter (max en Dex) Silvo Florian Julian Fabio
Afkorten doen we hier nooit, en om ze nu beide wat te noemen zodat het op elkaar lijkt, dat hoeft niet. En de echte NL namen zegt ons echt niks, sorry Miekje wat bedoel je met ordi? Ordinair? Waarom?
Aiden vind ik er wel leuk bij passen. Jace niet zo. Ik dacht verder aan de volgende namen (niet meer dan 5 letters) : Ivor Axel Otis Kyran Tibor Rowin Calix Nohan Vidal Zylas of Silas
Is een tijdje super populair geweest, ben er zelf niet zo voor. Ken hier ook een Kenji en dat is echt een kakkind haha
Damian vond mijn vriend ook leuk maar die vind ik niet mooi Levi is ook nog op ons lijstje bijgekomen intussen
Waarschijnlijk omdat het namen zijn die niet echt gebruikt worden in de hogere middenklasse en daarboven