officieel op papier is de predictor gevoeliger. Die test vanaf 12.5 en kruidvat 2 voor 5 vanaf 25 positief. MAAAR in de praktijk blijkt dat de kruidvat veeeeel gevoeliger is dan op papier staat. Sommige mensen hadden nog maar een HCG van 8 in hun bloed en al een licht positieve test van op kruidvat 2 voor 5 euro. Omdat het met verschillende urine is die veel lichter was is het nog niet voorbij hoor. Zou morgen gewoon weer een thuistest doen en afhankelijk daarvan (wel of geen duidelijkheid) de bloedtest bij de huisarts laten doen
Ja de testen van 6 dagen voor je nod Ik ga morgenvroeg een test doen en aan de hand van die test bel ik de dokter even voor meer duidelijkheid
Een knaltest betekent dat de teststreep minstens net zo donker is als de controlestreep, en daar lijken déze testen niet op. Ik zie een test met een heel licht positief streepje,en ik zie een tuurtest. Dus ik dacht dat je de foto van de knaltest vergeten was te plaatsen.
Pipo bedoeld dit met knal denk ik Wat jij heb gehad had ik ook. Mij heeft gerustgesteld dat ik de dag daarna met ochtendurine heb getest. Knal. Succes!
Goedemorgen Dank je pipo snapte wat je bedoelde denk dat bij meer meer zo was eindelijk een streep na al die vage streepjes op de kruitvat en deze wel duidelijk was.... Als straks de kinderen na school breng doe ik nog even een test..
Dank je wel Laat het straks weten... Durf niet zo goed te testen hihi bang teleurgesteld te worden en zou niet eerste x zijn met die testen
Net getest en zo goed als niks te zien.... Zijn de testen van de trekpleister 2 voor 5 Euro Ga zo even de dokter bellen kijken wat hij zegt ervan