Hoi allemaal, Mijn vriend en ik proberen al een maand of 8 zwanger te raken. Afgelopen maand ovulatietests gebruikt en uiteraard alles goed getimed. 9 januari was dag 1 van mijn cyclus en zondag 31 januari was mijn Lh-piek. Nu heb ik gisteren en vandaag getest en kreeg ik het resultaat op de foto. Ik ben er op de een of andere manier niet van overtuigd dat ik echt zwanger ben. Heeft iemand ervaring met een vage testlijn? Ik vind het nog wat vroeg om direct naar de huisarts te gaan, maar heb hier dan ook geen ervaring mee. Voel me er een beetje onzeker over, vooral ook omdat ik me er niet op wil verheugen als er nog zo lang van alles mis kan gaan. Denk niet dat ik de teleurstelling goed zou kunnen hebben. Bedankt vast voor jullie mening!
Die testen zijn positief! Gefeliciteerd. Je hoeft niet naar de huisarts, je kunt een verloskundige in jouw omgeving bellen. Teleurstelling is héél lastig maar houd in je achterhoofd dat het vaker goed gaat dan mis.
Dit is geen vage testlijn hoor, jij bent duidelijk zwanger! Gefeliciteerd. Je hoeft niet naar de huisarts, je kunt zo een verloskundige bellen om een intake en termijnecho af te spreken. Onzekerheid is rot, maar hopelijk kun je toch genieten!
Een zeangerscjals test met een zichtbare streep is positief! Gefeliciteerd! Onwerkelijk hè? Geniet ervan, je hoeft niet naar de huis arts maar kan een verloskundige bellen.
Spannend hè! Ik herken de onzekerheid (en moet zeggen dat die nog zeker tot een week of 14 bleef) maar die testen zijn overduidelijk! Ik wens je een gezonde zwangerschap! Bedenk: in ca 90% van de gevallen gaat het nadat je over tijd bent gewoon goed!
Wauw.. Wat een superlieve en geruststellende reacties! Bedankt allemaal! Het voelt inderdaad een beetje onwerkelijk, maar met al deze bevestigingen begint het al meer te landen. Ik vond zelf de lijntjes echt niet overduidelijk genoeg haha, had dan ook nog nooit een positieve test gezien.. Ik ben gewoon echt zwanger!
Duidelijk genoeg, je bent zwanger !! Gefeliciteerd De teststreep van een zwangerschapstest hoeft niet even donker te zijn als de controle streep voor een positief resultaat.