Hallo meiden. Willen jullie even met jullie kundige blik kijken naar mijn kaartje? Ik twijfel een beetje of mijn ei is geweest. Door de traag stijgende lijn na mogelijk ei. De rest van de symptomen wijzen wel op een ei. Misselijk hoofdpijn creamy en hoge gesloten cervix.
Eerlijk gezegd lijkt het me nog niet dat je je ei hebt gehad. Vandaag is hij weer iets lager dus de stijging lijkt niet door te zetten.
Nee, nog geen ovulatie te zien in je kaartje. Deze temperatuurwaardes heb je vaker gehad. Je hebt wel lange cyclussen zeg.
Ik denk dat jouw temp boven de 36.6 moet komen om over een goede stijging te kunnen spreken. Dus je ei is nog niet geweest. Je hebt inderdaad een hele lange cyclus, wat onwijs balen, dan duurt het allemaal zo lang.
Wel jammer... raar had echt een knal positieve ovulatietest! Nog nooit 2x een lh piek gehad in 1 cyclus.
ik zie dat je al een kindje hebt en toen waren de cyclussen ook lang, dat geeft wel hoop vind ik. Ik snap je huisarts, maar ik snap ook dat jij actie wilt.... Tempen doe je netjes volgens alle regels?
Ja ik probeer volgens de regels te tempen. Dus voor het opstaan en rectaal. T lastige met een peuter is wel dat die snachts nog wel eens wakker word Even gewoon een vraag... als je snachts wakker word. En weer in slaap valt... dan zou je temp toch hoger moeten zijn dan een nacht goed geslapen? Moet wel zeggen dat mijn zoontje de afgelopen nachten naast ons bed stond. Of hij bij ons mocht liggen. ( hij is jarig geweest dus erg gespannen)
Vanmorgen is mijn temp wel omhoog geschoten. Ook viel me gisteren op dat mijn baarmoedermond heel erg dun/smal was. Bijna dikte van mijn pink. Normaal duim dikte. (Ter vergelijking) Toch benieuwd wat mijn temp de komende dagen gaat doen
Pff nee. Moet er ff niet aan denken. Onze zoon is vrijdag 3 geworden en we hebben er een heel verjaardagsweekend opzitten! Ben gesloopt!
Ik weet t echt niet meer. Ook omdat ff er wel zeker van is. Heb na positieve ovu test nog wel doorgetest en toen werd alleen maar lichter. Normaal heb ik dus wel heel veel last van gevoelige borsten misselijk en moeheid rond ei tot nod. Nu echt nergens last van. Dat maakt me ook wel onzeker. Voel me eigenlijk kip lekker We zullen t zien over 1 tot 1,5 week. Dacht zelf misschien nog aan een slow rise patroon. En nee echt niet meer geklust. Was erg pittig weekend.
Heb net even gekeken wat er gebeurt als ik die positieve ovulatietest weghaal bij ff. Dan krijg ik een stippellijn...maar zet ff mijn ei nog eerder. Naar cd53. Wacht maar gewoon geduldig af.... ( ben een ster in geduldig zijn )
Als die zaterdag pas gesprongen is... waarom had ik dan al op cd54 een postitieve ovu test? Daarna weer negatief. En waarom zet ff een kruis op cd54? Want dat begrijp ik dus allemaal niet. Kunnen jullie mij dat uitleggen?
Misschien is de eisprong toen niet gelukt. Je lichaam maakt dan weer opnieuw grote hoeveelheden lh aan om alsnog tot een eisprong te komen. Dit kan een verklaring zijn voor wat jij hierboven noemt.