Denk je echt dat mijn ei pas op cd 23 was ? Dan heb ik wel meer kans gok ik qua klussen dus ik hoop dat dat zo is !! Volgens mij klopt de horizontale stippellijn zoiezo niet en moet het iets omhoog. Maar ik ging zelf uit van cd21/cd22
Met Rogijuli eens cd 21 sowieso niet! Cd 22 of 23 zitten allebei nog net in de temperatuur die je vaker hebt voor eisprong, dus ik zet hem ook op cd 23.
Dus dan zou het gister 6dpo zijn en eventueel een innestelings dip kunnen zijn ? Al moet ik er bij zeggen dat ik wel vaker zulke dipjes heb gehad.
Bij gebrek aan een zw test uit hoop maar een ovu test gedaan, ook al weet ik dat dit niet alles zegt. Is dit een positieve ovu test ?
Had gister een zw test willen halen, maar moest overwerken dus tegen die tijd dat ik klaar was waren de winkels dicht. Ga zo direct naar de kruidvat/action. Nog steeds net geen positieve ovulatie test. En mijn temp blijft gelijk maar nog wel best hoog.
Een zw test moet mij maar duidelijkheid geven. Overigens geen kwaaltjes , maar aangezien ik bij mijn twee kids al overgaf voor NOD , zegt het misschien eigenlijk al genoeg . Ben ik te vroeg als ik vandaag of morgen een zw test zou doen ?
Ik heb vernomen dat mijn ei, 1-2 dagen later was dan wat ff aangeeft. Dus ben dan 11-12 dpo met een LF van 13-15 dagen
Nou je eisprong was zeker geen twee dagen later hoor. Hooguit een dag.. Maar als je je er nog niet goed bij voelt dan wacht je nog een dagje langer toch? Dat veranderd niets aan het wel of niet zwanger zijn ik duim voor je
Dank je wel. Heb alleen niet geklust op de goede dagen, of het moet een paar dagen overleefd hebben 😞