We hebben nog weken genoeg, naar mijn vriend is eruit. Ik twijfel of het wel past. Ivm meelezers zet ik de 3 Namen die we voor onze zoon hebben in een rijtje. Hoor graag wat jullie vinden en evt andere Namen die jullie er bij vinden passen. Onze dochter heet Esmée. Jari, Milan, Mason. Bedankt alvast! 😊
Milan vind ik leuk Jari vind ik ook leuk, maar doet mij ook denken aan Gooise Vrouwen (alex klaassen) Mason is niet mijn soort naam, niet ordi ofzo, maar ik houd niet van amerikaanse namen.
Ik vind Milan er het mooist bij passen. Mason past meer naast bijvoorbeeld May. Jari vind ik geen mooie naam. De klank is erg hard: JAAH-rie. Komt nogal boers/lomp over.
Milan vind ik het mooist. Jari is ook wel leuk maar dat blijft een beet je een kindernaam. Ondanks dat ik volwassen mannen ken die zo heten associeer ik het toch met een klein jongetje. Mason vind ik niks. Het past ook niet bij Esmee ivm dezelfde eind- en beginklank.
Jari (of Jori) vind ik het leukst! En anders Milan. Mason vind ik door het Engelse er niet zo bij passen (en de minst mooie naam), maar ook omdat Esmee eindigt op 'mee' en Mason ermee begint. Ik denk bij Esmee ook nog aan Timo, Roan, Boaz, Daan, Rens, Levi, Hugo, Tygo, Jasper, Lucas, Tobias, Jens, Tom, Luuk, Niek, Tim, Lars, Ruben, Floris, Ralf, Julian, Thijmen, Ppeijn, Jurre, Jesse, Fedde, Ferre, Stan, Sten, Leon, Luca, Sven, Mick, Stef, Thijs, Cas(per), Joris, Tijn, Sepp, Lenn, Sen / Senn, Jordy, Quinten
Milan! Jari vind ik persoonlijk niet mooi. Doet mij ook erg denken aan de voetballer haha. Ik heb zelf gewoon niets met -i namen, omdat ik dat bij volwassenen over het algemeen niet zo vind. Bij jongensnamen heb ik dat nog een tikkeltje erger Mason vind ik inderdaad niet zo lekker klinken door het eindigen van Esmee op -mee en Mason begint met mee. Maar op zich kan het wel.
Ik vind Milan het best bij Esmée passen. Maar eigenlijk zou ik een naam als Hugo, Olivier of Maurice er beter bij vinden passen, van die chique Franse namen zeg maar.
Jari vind ik een homonaam. Niet dat ik anti homo ben totaal niet! maar vind het gewoon wat Gay aandoen. Die valt voor mij dus af. Milan vind ik de leukste uit je rijtje, alleen vind ik het inmiddels erg suf als iemand z´n zoon weer Milan heeft genoemd. Zoveel kindjes hebben die naam al.