Sam of Cato zou ik doen. Ik vind Pip een beetje een dierennaam en ook niet echt leuk staan als het kind ouder is.
eigenlijk allemaal niet leuk. Sam dan de leukste. Alleen vind ik het niet leuk dat het een unisex naam is. Pip vind ik te overhip.
Allemaal niet mijn smaak. Sam vind ik voor jongens wel leuk overigens. Cato dan maar, de meest vrouwelijke in je rijtje.
Sam vind ik leuk, juist voor een meisje. Cato is aardig maar mij te ouwelijk (mijn oudtante van 92 heet Cato, dus het zal wel aan de associatie liggen). Pip vind ik echt geen leuke naam. Pippa dan weer wel.
Allemaal niet mijn smaak, Sam vind ik een jongensnaam (ook niet mooi overigens), cato ouderwets, dus ik heb pip gestemd, al vind ik pippa 100 x leuker.
Ik ben altijd zo bang dat je kindje later de naam Pip niet leuk gaat vinden. Ik heb zelf een vreselijke doopnaam en ben super blij dat het niet mijn roepnaam is. Cato en Sam vind ik wel leuk.
Vind Sam een leuke naam maar wel voor een jongen. Maar aangezien Pip en Cato echt niet mijn smaak zijn, kies ik voor Sam
Ik vind alle drie de namen vreselijk, Pip en Cato vind ik clownesk aandoen en Sam vind ik voor een meisje heel erg ordinair, voor een jongen vind ik het juist een suffe naam.