Hallo allemaal! Ik was benieuwd of de kruidvat 2v5 ook valse (voorgedrukte)lijntjes kan geven. Heb gisteren 10dpo en vandaag 11 dpo getest. As maandag is mijn NOD. Op beide testen zie ik een vaag streepje als ik de test op een bepaalde manier in het licht houdt (weliswaar bij de 11DPO iets duidelijker). Durf hem nog niet als positief te beschouwen! Meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik heb nog nooit voorgedrukte streepjes gehad bij de k2v5. Als ik een streepje had was ik ook echt zwanger. Heb je misschien een foto van te testjes?
Dat heb ik nu dus ook.. Kan me ook niet voorstellen dat het een indrooglijntje geeft, maar zie bij mij niet echt verschil met die van gister (gister 9 dpo, nu 10).. Heb jij idd een foto?
Ik heb al heel wat Kruidvat 2v5 testen gedaan en nog nooit een indroger gehad (zelfs niet na een dag 😉. Ook nog nooit een voorgedrukt lijntje gezien. Als ik niet zwanger was bleef de test spierwit! Nu bij 9 dpo een tuurtuurtuurstreep. Heb de foto erbij gedaan ter vergelijking. Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik zelfs mijn man een test laten doen o. te kijken hoe een test eruit zou zien van iemand die zeker niet zwanger was 😂😂😂
Evelien ik zie de streep! Ik had ook nauwelijks verschil tussen 9 en 10 dpo. Maar 11 en 12 dpo waren ineens veel duidelijker!
Ja maar dit is dus wel opgedroogd al he.. of maakt dat niet uit? Je moet echt flink turen hoor... vertrouw het niet helemaal haha
Hahaha en die was hopelijk wel negatief? Hmm ik wacht het nog af maar vrees echt het ergste, weet ook niet waarom..
Maar ik ben nu echt het topic van ts aan het vervuilen gaat natuurlijk om haar testen.. ben zo benieuwd!
Jaaaa die was negatief 😉 Bij mij zijn ze nu inderdaad opgedroogd maar die van 9 dpo kon ik alleen zien als ik mijn uit elkaar haalde en in het licht hield. Echt tuuuuuuur... Kreeg hem niet op de foto.
Bedankt voor jullie reactie! Ik vrees toch dat die streepjes bij mij niks betekenen, test nu al 3 dagen op rij en had vanochtend eigenlijk weer hetzelfde als gisteren.. Een streepje zo licht dat je hem dus ook niet op de foto kunt krijgen. Heb de moed een beetje verloren.. morgen NOD dus dan had het HcG al veel meer moeten zijn toch?
Helaas dames, toch ongesteld geworden vandaag, dus waarschijnlijk toch voorgedrukte lijntjes bij mij..