Welke jongensnaam vinden jullie leuker? Het wordt één van deze twee alleen twijfel ik tussen beide. Mijn man twijfelt niet...die wil dat ons zoontje Sam heet.
Als je man 100% sam wil en jij twijfelt dan lijkt het me ligisch dat het gewoon sam wordt toch? Of vindt je thomas stiekem leuker?
Ik vind Thomas leuker! Ook de tweede naam van M. Maar Sam vind ik ook een prima naam Wat mij betreft kun je geen foute keus maken.
Ik vind ze beiden leuk, maar Sam leuker voor een meisje dan voor een jongen. Dus Thomas. Als je je man wil overtuigen kan je hem nog vragen of hij een unisex naam wel ziet zitten.
Thomas absoluut. Leuke vlotte naam. Sam (met uitspraak Sem) valt is best wel een ordi naam. Met de uispraak Sam vind ik het nog net kunnen, maar ook niet heel leuk.
Ik vind Sam voor een meisje erg leuk, voor een jongen wat minder. Thomas gewoon ok. Als ik moet kiezen dan zou ik wel voor Sam gaan.
Sinds wanneer is Sam een ordinaire naam? Dat jij dat vind dat mag natuurlijk, maar ben heel benieuwd waarom. TS; Sam en Thomas beide leuk. Lichte voorkeur voor Sam.
Thanks voor reacties! Mocht het Sam worden dan is het geen Sem. Gewoon met een a dus. Maar vind Thomas leuker....mn man niet. Hoop dat we er uit komen
Sam (dus ook zo uitgesproken) Maar ik ben bevooroordeeld want zo heet ons zoontje. Thomas vind ik persoonlijk wat minder vlot klinken. Maar goed echt een verkeerde keuze kun je niet maken!