Mijn eerste bericht op dit forum omdat ik twijfel over een test.. Ik weet niet wanneer mijn NOD is, onregelmatige cyclus en ovulatietesten vergeten.. Benieuwd wat jullie van deze test vinden!
Ik zie het streepje, is deze foto gemaakt binnen afleestijd? En is dit de action early of de gewone action?
Zie hem zeker. Alleen wil de early vaak vals positief geven. Zou even een ander merk (Predictor) ter bevestiging doen. Spannend
Mijn actiontest zag er met 8 dpo zo uit.. dit was dan geen early, maar een normale. Lijkt volgens mij wel redelijk op jouw test.
Ik zie 'm ook... maar deze wil nog wel eens vals positief geven. Net zoals die van de kruidvat tegenwoordig. Predictor early of express zijn momenteel goede testen!
Ook hier een streepje. Ik denk echt wel dat je zwanger ben. Maar zoals gezegt kruitvat is erg slecht de laatste tijd. Zou echt Predictor doen.
O dit vind ik een twijfelstreepje. Hij lijkt zo dun! De witte streep waar de teststreep zou komen lijkt ernaast te staan. Of zijn mijn ogen nog te moe? Nu verwacht ik wel dat er iets gaande is hoor, anders zouden twee verschillende testen iets laten zien, en zouden ze allebei vals zijn. Lijkt me sterk... Maar die kV vertrouw ik niet helemaal. Dus ik adviseer nog even een action te doen (oploop kun je ook alleen maar bepalen door dezelfde test op hetzelfde moment van de dag te doen). Of liever: haal even een predictor. Die zijn super betrouwbaar en gevoelig.
Bedankt voor al jullie reacties! Echt heel fijn dat jullie advies willen geven! De test is nu ingedroogd en is dan geen dunne lijn maar net zo breed als de controle streep! Kruidvat is misschien inderdaad minder betrouwbaar geworden.. maar ik doe gewoon over 2 dagen nog een test en als ik oploop zie ben ik tevreden! Blij met het resultaat van nu, zo begin het ook bij Mn 1e zwangerschap.. ik heb hele goede hoop!
Nou ik durf je wel al te feliciteren! Ik weet dat deze testen soms valse streepjes geven; maar twee verschillende merken op twee verschillende dagen maakt dat al ietsje minder waarschijnlijk he? Ik geloof t wel! Fijn dat predictor gevoelig en betrouwbaar is; maar ook zonder bevestiging van een predictor kun je gewoon zwanger zijn. Ook met “minder betrouwbare testen” kun je gewoon een keertje extra testen en zien of het streepje er weer/duidelijker is.