Bij Daan had ik pas met een week of 10 geloof ik dat ik me broeken aan het einde van de middag niet meer dicht kreeg. Maar nu zat ik vandaag al met een broek open omdat ik hem echt niet docht kreeg. Is dat normaal? Krijg je bij de 2e veel sneller een buik? groetjes Fleur
Misschien hoef je niet gelijk aan de positiebroeken, maar kun je je nog een paar weken redden met een stukje elastiek ertussen te zetten, of een broek met elastische tailleband?
o ik ga echt nog niet met een postiebroek lopen. Lekker aan het einde van de dag mijn trainingbroek aan. alleen pff morgen moeten we naar een feestje tot laat in de avond dus dan denk ik toch maar me strechbroek aan zit wel niet zo lekker maar ja beter dan met een open broek lopen
Ik heb hetzelfde probleem ruim een week met mijn broek steeds open gelopen. Gisteren positie kleding bij mijn vriendin meegekregen alvast. Zaten een paar kleinere broeken bij die ik al pas. Het zit gewoon een stuk lekkerder en daar ga ik dan maar voor. De band van de broek sla ik gewoon om. Ik denk niet dat ik mijn spijkerbroeken nog veel zal dragen.
mijn jeans zitten ook niet meer fijn. Denk dat ik zo langzamerhand eens moet rondkijken voor iets anders...
Bij mij ook hoor, die is strakker geworden en zit me niet zo lekker dus heb ik gisteren leuke joggingbroek gekocht van H&M dus zit het zo heerlijk! Denk dat ik binnenkort nog eentje bij ga kopen hoor Zwangerschapbroeken wil ik nog even ermee wachten
Hoi, Hier ook hetzelfde, bij de oudste met 11 weken, bij de tweede met 8 weken en nu al met 5 weken krijg ik de knopen niet meer dicht en zit het niet lekker meer. Zeker aan het einde van de dag. Ik heb gisteren lekker een positiebroer gekocht, maar voel me een beetje sneu dat ik hem al aan wil.. Ben net een paar dagen overtijd... Hihi. Nou ja ik ga het wel rekken tot na de echo, jurkjes aan doen enzo... Groetjes Jessica
Ik heb ook al een heleboel broeken die niet meer dicht willen. Vooral broeken die tot net onder je navel komen. Gelukkig heb ik ook nog een aantal heupbroeken en dan valt de sluiting gelukkig net onder mijn buik.
ik heb vandaag mijn positiebroek al aan moeten doen niks gaat er meer dicht. Had net allemaal nieuwe kerstkleding enzo gekocht fanatiek de kaartjes er al vanaf gehaald en nu kan ik het niet meer aan
De meesten krijgen vast al sneller een buik bij de tweede, maar ik moest toch ook deze keer weer tot zo'n 18 weken wachten voor de buitenwereld het begon te zien! (bij de eerste zelfs tot over de 20 weken). Ik zat dat buikje er echt aan te kijken zo'n beetje! Nu ben ik bijna 37 weken en vragen mensen me of ik zeker weet dat ik niet zwanger ben van een tweeling... Ach het is voor iedereen weer verschillend he?
Ik krijg mijn eerste maar heb nu bij 8 weken ook al een buikje (zie album). Gelukkig heb ik een aantal broeken die me normaliter eigenlijk iets te wijd zijn en ik met een riem aan moest, daar kan ik het nu nog even mee uitzingen.
mijn vriendin had een super leuke skinnyjeans van hennes en maurits met band, die zou ik wel willen hebben. maar heb zeker nog geen buikje ben juist bijna een kilo kwijt en dat met kerst, dat gaat helemaal nergens over. eet alleen maar haha hele jaar lijnen niks eraf en dan nu wel met al die kerststollen en oliebollen jammie
Skinnyjeans bij H&M? Dat zal ik onthouden, ben weg van Skinnybroeken, haha, was ik beetje bang voor dat ik die misschien meer dan jaartje niet meer kan dragen, pfieeuuww! haha!
ik kan ook niet meer zonder haha en ze zijn maar 40 euro joehoe we hoeven er echt straks niet uit te zien als M&S mode zwangere haha
inderdaad! Bij mij willen de jeans broeken niet meer lekker zitten. Ik vertik het om nu al zw.broeken aan te schaffen dus vooral rokjes en jurkjes.
Ow wat leuk skinnyjeans, positiemode toch? Ik maakte me als zorgen want heb ze verder nog nergens gezien! Ik loop trouwens nu met mn gewone broeken met het knoopje open, ben een laatbloeier
http://shop.hm.com/nl/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_MAM_KLA hoop dat je het kan zien? pagina 2 em dan de jeans aanklikken