Geen knaltest ..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mijngeluk1992, Sep 23, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

Feb 18, 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Ik heb even een vraagje , ik blijf testen word je helemaal gek van weet dat het geen zin heeft hoor had vorige week een cb 2-3 weken en gister weer een cb gedaan en die gaf weer 2-3 weken aan..
    Nu heb ik er net een van de action gedaan wel de early want de andere waren er niet en die geeft dit aan is dit niet te licht? Ik zou nu 6 weken moeten zijn ongeveer
    Moet ik me zorgen maken..

Attached Files:

2. MaybeThisYear

MaybeThisYear Actief lid

Mar 20, 2021
    133
    53
    28
    Female
    Hey!

Die 2-3 weken gaat uit van een aantal medianen en statistieken van HCG en is dus niet op elke vrouw toepasbaar..Bij iedereen stijgt de HCG op een ander tempo dat is niet direct een indicatie dat er iets mis is gelukkig.

Ik denk dat de action test niet donkerder kan worden dan dit hoor ;)

Ik snap je onzekerheid heel goed, ik duim met je mee! Heb je al eens gehoord over het hook effect? Denk dat je rond 6 weken wel mag stoppen met testen...Maar ik begrijp maar al te goed dat je die zekerheid wil hebben..Als je er echt niet onderuit kan en bevestiging wil hebben zou ik eerder HCG laten prikken bij de huisarts! Dat is betrouwbaarder dan de tests!

Ik duim heel hard voor je voor een sticky baby maar tot nu toe zou ik me niet al teveel zorgen maken over de tests!

Paardenbloem likes this.
  3. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,737
    7,264
    113
    Female
    Te licht? Hoe donker zou het kunnen denk je? De 2-3 bij 6 weken is misschien vanwege minder geconcentreerde urine?

Sado likes this.
  4. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

Sep 3, 2021
    1,137
    884
    113
    Female
    Niet te licht. Hij kan niet donkerder. Vertrouw op je lijf en probeer te genieten!

5. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,572
    1,868
    113
    Female
    Mooie test hoor! Gefeliciteerd!

6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dit is een hele mooie knal ;) test hoor!

7. Flowertje27

Flowertje27 Fanatiek lid

Dec 31, 2020
    3,003
    2,492
    113
    Female
    Stop met testen! Iedereen maakt zich helemaal gek hier met die cb testen. T zegt helemaal niks. Ik heb nooit een knal test gehad, ben met 16 dpo gestopt met testen omdat ik mezelf ook gek maakte.
    Een echo is t enige wat duidelijkheid geeft. Vanaf zes weken kan je een vroege echo plannen

Share This Page