Verschil tussen Mama & Baby van Dagravit en Etos pillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robin77, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik slik sinds dat ik de pil heb laten staan Mama & Baby van Dagravit. Nu zie ik een mega topic staan over de Etos pillen waarbij het op het eerste gezicht bijna lijkt alsof je er automatisch (nog net niet onbevlekt ;)) zwanger van wordt.

Heeft iemand ervaring met beide pillen, en zo ja: wat zijn de verschillen?

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben niet te spreken over de etospillen! Ik had standaard een cyclus van 32 dagen.. 1e ronde met etos pillen werd ie 37, ik dacht nog ok kan gebeuren en toen nog een ronde geslikt en die werd 42.... toen ik ongesteld werd op dag 43 gestopt met die pillen en ik kreeg meteen weer een cyclus van 32 dagen terug!
    Of het toeval is of niet...... Ik vind ze niet fijn! ;)

3. Bij sommige mensen werken ze prima en bij anderen weer helemaal niet. Heb je een regelmatige cyclus?
    En misschien zitten er net een paar andere vitaminen of mineralen in, ik heb weer andere pillen, het belangrijkste is dat je foliumzuur binnenkrijgt.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik slikte eerst mama en baby. Toen werd mij aangeraden om etos te slikken ivm mijn lange en onregelmatige cycli. Als je gewoon regelmatig ongi bent maakt het niet uit wat je slikt, als je maar foliumzuur krijgt.

5. Ja je hoort vaak van mensen die regelmatig zijn dat ze het beter niet kunnen nemen (zie Lola) omdat de cyclus dan langer wordt, en bij lange onregelmatige cyclussen wordt het juist aangeraden om Etos te nemen. Ik heb zelf Puur Mama van VSM bevalt me prima. Makkelijk door te slikken en niet vies.

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Blijf ik dus gewoon lekker aan de mama & baby, heb nl een cyclus van tussen de 26 en 28 dagen.

Deel Deze Pagina