dit kan ik dan niet begrijpen, want je hebt van te voren besproken met je vriend dat je samen voor een kindje wilde gaan... maar na het lezen van deze zin bekeek ik het eerste bericht nog eens en daar staat in: beetje raar toch? kijk ik ben het er wel mee eens dat er soms makkelijk gedaan word over bepaalde dingen.. maar in een situatie als dit, is het gewoon vragen om.. en zij verkiest dus duidelijk een vent die niet te vertrouwen is, en die tot meerdere dingen toe in staat is, boven zichzelf, en haar kinderen... en ze hebben het samen besloten, hy knijpt er tussen uit en nu wilt zij ook ineens niet meer ,(dus was het alles behalve gewenst) en zij weet, als ik hem terug wil, moet ik van me zwangerschap af.. want hy wilt het niet.. dus denk dat dit de grootste reden is dat zij over abortus nadenkt.. en een abortus om je relatie te redden leidt gegarandeerd tot spijt! maar goed... ze moet het natuurlijk zelf weten ik reageer alleen op de situatie die ik gewoon erg vreemd en heel krom vind.... Hoop dat ze uiteindelijk de goede beslissing neemt![/quote:37rfwah0] @ BMD, ik ben het met je eens dat het verhaal krom is... Maar eerlijk gezegd, vind ik dat van heel veel verhalen hier... Wat betreft mijn mening...ja die blijft wel hetzelfde...ik vind dat er op dit forum vaak erg makkelijk wordt gedaan over ..meid je red het wel ect.....
Is ook zo hoor, en vooral als je over een ander beslist, dan is het vaak makkelijk gezegd maar ben blij dat we erover eens zyn dat dit verhaal krom is haha Groetjes!
Het is helemaal niet zo raar dat iemand krom overkomt. Iemand is op zoek naar "waarheidsvinding" en die schiet letterlijk alle hoeken in. Op zich niet zo erg maar als wij als buitenstaanders dat allemaal lezen of juist maar bepaalde stukken mee krijgen, snappen we er nog maar weinig van. Ik kan iig met zekerheid zeggen dat het Ƥlleen zeker niet altijd even makkelijk is, maar dat wat je ervoor terugkrijgt meestal het wel waard is. Ik kan uit omgevingservaring spreken dat er idd veel vrouwen moeite hebben de rest van hun leven met een abortus. Maar iedereen is uniek! @7girl: ik zou adviseren laat je vriend eens even een maand met rust en ga los van hem nadenken wat je nu zelf echt wilt. En zorg daarbij dat je ratio en je emotionele kant daarbij in evenwicht zijn en allebei achter je beslissing staan. Veel succes!
met zo'n kerel zou ik het niet nog eens willen proberen! het spijt me maar hoe kun je nou op zo iemand bouwen? en wil je zo'n figuur bij je dochtertje in d ebuurt hebben? pfffffffffffffffff zou nog maar eens 10 x na denken eer je zo'n vent weer gaat aanhalen