maandag voor het eerst naar de vk!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door farfan, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

Ik ga maandag voor het eerst met mijn vriend naar de vk!
    Ik vind het allemaal erg spannend hoor! Ik heb hier al op het topic gelezen dat er een aantal meiden zijn die bij hun eerste afspraak een echo krijgen en dan worden terug gezet in het aantal weken.
    Ik dacht zelf dat ik rond de 5 weken zou zitten maar toen ik de vk belde voor een afspraak vroeg ze wanneer mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was en toen zei zij dat ik ruim 7 weken ben.
    Dat was wel even positief nieuws! Maar later ging ik weer denken, want ik weet niet waar hun vanuit gaan qua cyclus maar mijn laatste cyclussen waren vrij lang: 43 en 42 dagen. Dus ik denk persoonlijk dat ik ook word teruggezet. Dus ga er maar vanuit dat ik rond de 6 of 7 weken nog zwanger ben. dan kan het nieuws alleen maar positief zijn hoop ik.

Ik hoop natuurlijk dat ik ook een echo mag krijgen. Ik zou het zo geweldig vinden als je de bevestiging hebt dat het hartje klopt enzo!
    Mijn moeder heeft voordat ze mij en mijn zus kreeg nog 5 miskramen gehad, dus ben erg bang er zelf ook een te krijgen of dat ze op de echo zien dat het toch niet goed is, of dat het hartje niet klopt.
    Ik ben daar zo mee bezig dat die laatste paar dagen voor maandag wel maanden lijken te duren!

Maar goed ik zal het laten weten hoe het maandag isverlopen!

Liefs Farfan

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Is echt wel spannend idd. Komt vast goed. Veel plezier en succes voor maandag.
    Ik had trouwens alleen een intakegesprek de eerste keer en bij mijn vk hebben ze geen apparatuurvoor echo's. Maar ik hoop voor jou dat dat wel geval is. We horen van je. :)

3. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    toen ik voor het eerst naar de verloskundige ging was dat ook alleen voor een intake...en heb toen geen echo gehad....

ook omdat ze daar geen echo apparatuur hebben hoor....maar hoop voor je dat je wel een echo krijgt..maar je moet niet raar opkijken als je die niet krijgt....

heel veel plezier bij de verloskundige!

4. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    mijn eerste afspraak was ook gewoon intake ,toen een briefje met telefoonnummer van de echo praktijk waar ik 2 weken later pas terecht kon.
    ik denk ook niet dat je een echo krijgt je hebt namelijk zelf geen miskraam gehad,hoeft niks te zeggen dat je moeder miskramen heeft gehad dat jij het ook krijgt.mijn oma zelf ook 5 keer mijn moeder geen enkele.

Deel Deze Pagina