Ik ben maandagavond gestript (39 wk) en het heeft bij mij geen enkel effect gehad. De bmm was al flink verstreken en ik heb 1 cm ontsluiting. De baarmoeder zat nog wel hoog en het kindje is nog niet volledig ingedaald... Een drupje bloedverlies en dat was het. Mocht er niets gebeuren, dan doen ze het vrijdag nog een keer. Indien er dan nog niets gebeurd, wordt ik waarschijnlijk begin volgende week ingeleid....Na maandag heb ik niet veel vertrouwenin dat er vrijdag wel iets gaat gebeuren...Bij wie had de eerste keer ook geen effect en de tweede wel? Hoop doet leven, toch Ik hoef nog max een weekje, maar toch...
Hier heeft de eerste x strippen wel geholpen, ik had toen ook 1 cm ontsluiting. Ze stripte me om 19:00 en om 00:00 had ik al 9 cm ontsluiting, helaas heb ik erg lang persweeen weg moeten puffen omdat de laatste cm niet vlotte. Ik had echt een weeenstorm. 4:04 werd ons ventje geboren (alsnog in het ZH)
ja zeker weten en na de bevalling kwam die gyn kijken met leerlingen en gaf hem de compliment voor zijn magische vingers whahahaha liep met een een rooie kop weg vond het wel grappig hahahahah
Ik ben 's middags precies met 40 weken gestript en 's nachts begonnen de weeën. Achteraf was ons zoontje ook nog niet volledig ingedaal, maar het heeft dus wel gewerkt. Ik had toen wel 'al' 1 cm ontsluiting. Ik hoor wel vaker dat het niet werkt. Maar aan de andere kant, je weet ook niet 100% of het door het strippen komt als het begint. Succes!
Bij mij ook een paar uur na het strippen bevalling gestart. Ik had toen al wel last van voorweeen en was al dik 41 weken zwanger, dus weet niet zeker of het van het strippen komt, maar denk van wel...
niet echt , ik had al 4 cm ontsluiting toen ik bij de gyn kwam met 38 weken en de volgende dag werd ik ingeleid en was het 4/5 cm , ze kon met voelen zelfs al heel hoofdje voelen met het losmaken dus er was duidelijk ruimte. Strippen heeft eigenlijk ook geen zin als er nog helemaal niets gebeurd is trouwens..
Bij mij wel. maar denk eerder dat het bespoedigd was door het strippen dan dat het echt begon. ik zat er al echt tegen aan voor mijn gevoel en hij wilde perse strippen (liever inleiden maar dat wilde ik niet.. reden was btje onzin en ik wilde thuis bevallen allemaal goed gegaan en gelukt) dus ben om 12 uur gestript rommelde gelijk nog heftiger.. en om 8 uur de eerste "echte" wee en om 10 voor 11 is ons zoontje geboren. maar voelde ook totaal niks van het strippen. (geeft misschien een btje aan hoe rijp het was.)