Zou ik zwanger kunnen zijn?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lyins, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyins

lyins Nieuw lid

11 jun 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik heb een vraagje. Afgelopen donderdag heb ik 'onveilig''seks gehad met mijn vriend. Ik heb geen map geslikt. Aankomende maandag moet ik ongesteld worden. Is er een kans dat ik toch zwanger kan zijn? Zo ja, vanaf wanneer kan ik dit dan testen. Mijn cyclus is trouwens erg onregelmatig, maar ik verwacht het maandag.

Liefs

2. jongmama20

jongmama20 Actief lid

16 dec 2015
    251
    0
    16
    Vrouw
    Kans is altijd aanwezig maar je hebt als het goed is je eisprong al gehad dus dan is de kans klein.
    Succes!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kan 14 dagen na een eventuele bevruchting testen. Mocht je dus niet ongesteld worden dan kan je 14 dagen na die donderdag een test doen met ochtend urine. Het kan natuurlijk altijd daar krijg je geen garanties op. Wellicht wel handig om na te denken over maatregelen voor een volgende vrij partij als een zwangerschap njet de bedoeling is.

4. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Wat is erg onregelmatig? Als je je menstruatie maandag verwacht is de kans inderdaad heel klein, maar wel aanwezig natuurlijk. Testen kan over 2 weken.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een test zal het zeggen. Succes

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als je cyclus onregelmatig is hoe kan je het dan maandag verwachten??
    Weet je ook wanneer je eisprong was dan?

Stel dat je idd maandag ongi moet worden dan is je eisprong zo'n 10-18 dagen daarvoor geweest en is een zwangerschap dus onmogelijk want dan zat je op zijn vroegst 6 dagen na ei en dan kan je niet meer zwanger worden.

Deel Deze Pagina