Hoi meiden! Ik heb een vraagje. Afgelopen donderdag heb ik 'onveilig''seks gehad met mijn vriend. Ik heb geen map geslikt. Aankomende maandag moet ik ongesteld worden. Is er een kans dat ik toch zwanger kan zijn? Zo ja, vanaf wanneer kan ik dit dan testen. Mijn cyclus is trouwens erg onregelmatig, maar ik verwacht het maandag. Liefs
Kans is altijd aanwezig maar je hebt als het goed is je eisprong al gehad dus dan is de kans klein. Succes!
Je kan 14 dagen na een eventuele bevruchting testen. Mocht je dus niet ongesteld worden dan kan je 14 dagen na die donderdag een test doen met ochtend urine. Het kan natuurlijk altijd daar krijg je geen garanties op. Wellicht wel handig om na te denken over maatregelen voor een volgende vrij partij als een zwangerschap njet de bedoeling is.
Wat is erg onregelmatig? Als je je menstruatie maandag verwacht is de kans inderdaad heel klein, maar wel aanwezig natuurlijk. Testen kan over 2 weken.
Als je cyclus onregelmatig is hoe kan je het dan maandag verwachten?? Weet je ook wanneer je eisprong was dan? Stel dat je idd maandag ongi moet worden dan is je eisprong zo'n 10-18 dagen daarvoor geweest en is een zwangerschap dus onmogelijk want dan zat je op zijn vroegst 6 dagen na ei en dan kan je niet meer zwanger worden.