Op mijn vrije dag en tevens mama dag van de week, mag ik thuis zitten wachten tussen 12.35 en 15.35 op het nieuwe bed van mijn zoontje. Mijn broertje komt langs, maar moet eerst trainen en komt dus pas na ongeveer 14.30 > wederom wachten. Mijn vent is een nieuwe auto halen in Rotterdam (wij wonen in het noorden) en hoopt rond half 5 klaar te zijn om weer richting huis te komen.... Nog meer wachten!!! Ondertussen wil ik spulletjes halen voor de verjaardag van mijn kleine man, wat boodschappen halen en een heerlijke zak kibbeling bij de visboer Ben het wachten inmiddels al zat... Moest ff klagen hoor dames, maar dit is echt zo'n kansloos dagje....
Yeaaah het bed van mijn zoontje is er eindelijk!!! Ze zouden komen tussen 12.35 en 15.35, dus ze zijn lekker op tijd.... Nu mijn broertje nog en de kibbeling ophalen haha
Gister zou de monteur komen kijken naar mijn gaskookplaat en hij zou komen tussen 08:00 en 19:00. Hij kwam om 16:30. Dat is pas wachten
Echt wel! Wat een tijden ook altijd... Kan me daar echt aan ergeren. Alsof iedereen maar de hele dag tijd heeft om op een monteur te wachten
Bekijk het positief! Jeetje een nieuwe auto, nieuw bedje! Ik kan het nu niet betalen. En ik mag ook al geen kibbeling want ik moet afvallen. Dus, be happy en geniet!
Lekker tijdvak! Wij hadden afgelopen maandag een afspraak met een bedrijf die de garagedeur kwam herstellen. Tussen 7.30 en 8.00 zou er iemand zijn. Wekkertje op 7.15. En je raadt het al...... half 11 was hij er :x
Ondertussen wacht ik trouwens nog steeds op m'n vent en de nieuwe auto... M'n broertje is wel zo lief geweest om met mij te wachten en heeft zelfs lekkere thee voor me gehaald en een alcohol vrij rosé biertje zodat ik toch met hem een "biertje" kon doen Wachten duurt altijd lang, gelukkig wacht ik in ieder geval niet meer alleen haha