Oh en ik heb me wel degelijk ingelezen in het wel/niet enten. Dat is ook de reden waarom ik wél ent maar later. Maar ik ga weer niet met de "massa" mee die denken dat je autisme van enten kunt krijgen. En dat je die ziektes waar je voor geënt word makkelijk kunt door staan. Want als je het over de massa hebt.. Jullie behoren daar net zo goed bij alleen de andere massa
1. In sommige vaccins zit aluminium 2. Het lichaam van een baby kan aluminium niet afbreken, dus alles stapelt zich op in o.a. de hersenen. 3. Aluminium is in verband gebracht met het onstaan van Alzheimer bij mensen die met grote concentraties aluminium in aanraking zijn geweest. Alzheimer is een aandoening in de hersenen. 4. Het is onbekend hoeveel aluminium een babylichaam maximaal aankan voordat het schadelijk is. 5. Autisme is ook een aandoening in de hersenen. Geen wonder dus dat er mensen zijn die graag willen weten of de massale toename van autisme (en andere aandoeningen in de hersenen zoals dyslexie bijvoorbeeld) veroorzaakt kunnen worden door de opstapeling van hulpstoffen in de hersenen. Daarmee zeg ik niet dat het zo is, maar wel dat ik de gedachte erachter begrijp. En dus vind ik dat het goed uitgezocht moet worden en dat er niet meteen geroepen moet worden dat het onzin is.
wie zegt dat ze niet ingelezen zijn.... je hebt mijn eerdere berichten helemaal niet gelezen.... wel heel makkelijk dat alleen niet enters zich ingelezen zouden hebben scheer ze maar over een kam en gillen dat hun allemaal in feite de pot op kunne met hun meningen
Jij bent kampioen in alles uit z'n verband rukken. Niemand hier heeft gezegd dat JIJ nóóit meer medicijnen moet nemen.
yup weet je wel hoeveel onderzoeken er zijn die nog niet eens legaal zijn ik krijg er inmiddels gewoon jeuk van kan ook wel wat roepen op internet kwakken hop dat is DE bron en ja nogmaals ik vind absoluut dat er beter voorgelicht over moet worden, dat kan nooit goed genoeg zijn daar zijn we het allemaal over eens (had ze kunnen lezen in eerste bericht) daarom ben ik ook mee gaan lezen vanuit mn intresse ivm mn werk (had je daar ook kunnen lezen)
Dat vind jij. En ik zeg ook niet dat dit de waarheid is. Maar wel dat je niet meteen kan roepen dat het onwaar is voordat het is onderzocht.
Dan heb je mijn redenatie dus niet begrepen. Ik heb gezegd dat ik geen medicijnen geef aan mijn dochter ZOLANG er een natuurlijk alternatief is. Is dat natuurlijke alternatief er niet en moet haar lichaam echt geholpen worden, dan krijgt ze medicatie.
@ mutsy je betrekt het gelijk op je eigen!! medicijnen om een vroegtijdige bevalling tegen te gaan vind ik heeeeeel wat anders dan een baby AB geven omdat hij " griep" heeft.... zo ken ik ook wel dingen blijven op noemen....
De enige "arts" die ooit heeft beweerd dat autisme verband had met entingen is Andrew Wakefield. The Lancet (toch niet de lulligste publisher in medi-land) heeft na onderzoek geconstateerd dat meneer Wakefield zeer ondeugdelijk onderzoek had gedaan, dat hij een aandeel had in een alternatieve vaccinatie (want idd alleen die ellendige farmaceuten troggelen geld af) en heeft vervolgens zij arts-licentie in moeten leveren. Hij heeft zijn woorden in leren slikken en toe moeten toegeven dat het onzin was ... Maar ja, het zaadje was geplant en als je alleen maar eenzijdige info leest, blijft dat hardnekkig fabeltje in stand. Autisme is een neurologische aandoening, die zijn oorsprong vind in de aanleg van de hersenen. Als er al mensen zijn die beweren dat hun kind van een enting autist is geworden, dan was het kind het al, maar is her aan het licht gekomen na een vaccinatie ... En ja, dan is 1+1 natuurlijk simpel gemaakt hè ...
Ik stop met deze discussie, het is als discussiëren met een betonnen muur en ik heb wel wat beters te doen. Wie nog wel serieus iets wil weten stuurt maar een berichtje.
aye maar het sociale aspect waar jij alsmede jou keus invloed op hebt wordt totaal over kant gegooit daarnaast heb ik al aantal keren om je bronnen gevraagd, ik maak eruit op dat dit heel belangrijk voor jou is.... maar dan bronnen vergeten alle enters worden over 1 kant gescheerd die hebbe standaard allemaal ongelijk en dan verwacht jij begrip van hun.... als je mn eerdere en dan nog wel een vrij lange post had gelezen had je hier wel wat anders neergezet dan dit oordeel te vellen maar er wordt alleen gereageerd op wat jou uitkomt en alleen maar aanvallen want dat is de makkelijkste weg je spreekt jezelf op punten tegen zet alles maar kwak kortzichtig neer, kan jij achter de schermen kijken wat anderen hebben mee gemaakt of onderzocht hebben en de keus wél enten hebben gemaakt 90% durft denk ik zn mening nog niet eens meer te geven op de vraag waar de TS dit topic heeft geopend sorry maar persoonlijk komt dit op mij over als hypocriet
En wat nou als je niet in de luxe positie zit om telkens thuis te zijn voor je kind terwijl die er goed aan is verder alleen een ziekte heeft waarvan de GGD ook nog eens adviseerde dat weren en thuisblijven geen zin heeft ivm incubatie tijd. Wat raad je die ouders aan om te doen dan??
@kleinesara ik heb niet deelgenomen aan deze discussie dit keer. Het gaat toch elke keer zo. Maar wat jij zegt over een betonnen muur, dat zie ik ook bij jou. Je roept van alles, maar bronnen en voorbeelden geven doe je niet. Toch blijf je hardnekkig volhouden dat jouw manier de beste is... Tja.
Ik heb NOOIT gezegd dat mijn manier de beste is. Ik probeer alleen mijn manier uit te leggen. Maar alles wat ik zeg word constant uit z'n verband gerukt. Ik heb het gevoel alsof van mijn berichten alleen de eerste zin word gelezen en er dan meteen gereageerd word want 9 van de 10 reacties gaan over dingen die ik helemaal niet heb gezegd, of dingen wordne opgeblazen terwijl ik het helemaal niet zo bedoeld had. Ik heb geen bronnen bij de hand, omdat mijn onderzoek naar vaccins al bijna 2 jaar dagelijks aan de gang is. Denk je dat ik na zoveel lezen nog precies terug kan vinden in welke bron ik welke informatie heb gevonden? Als ik een paar honderd bronnen heb gelezen? Nou sorry, maar ik heb niet iedere link en iedere titel in m'n hoofd opgeslagen.