Dat wist ik inderdaad. Soms word er AB gegeven maar aangezien dat toch niet helpt gaan we daar niet voor. Ik loop zelf bij een homeopaat, als hetkinkhoest blijkt te zijn bel ik vanmiddag gewoon die man.
Ah ja, zie je, je wist het! Succes en hopelijk valt het mee. En anders hoop ik dat de klachten via je homeophatisch arts snel af zullen nemen.
Op een forum mag gediscussieerd worden hè En dit is nou echt zo'n onderwerp wat veel mensen niet los laat. Heel veel beterschap voor jullie dochter! Rs virus gaat ook flink rond, dat kan het ook zijn.
Sterkte met je kleine meid. Gelukkig zijn overigens alle kinderziektes goed te behandelen hoor, hetzij regulier, hetzij alternatief.
Ach arm meisje! Hoesten als ze zo jong zijn maakt je zo machteloos! AB maakt bij de meeste soorten hoesten geen verschil. Zou haar moeilijke drinken de afgelopen weken misschien te maken hebben met dat ze al iets onder de leden had?
Nee dat heeft niks te maken met wegzetten als dom. Maar laten we eerlijk zijn, hierin zijn we geconditioneerd! Want hoeveel mensen lezen zich in? Hoeveel mensen krijgen eerlijke info van RIVM? Hoeveel mensen weten niet dat het niet verplicht is en zitten elke keer bij het consultatiebureau (vaak tegen hun zin). En hoeveel mensen laten niet gewoon hun oren hangen naar wat er gezegd wordt daar omdat we niet beter weten? Juist bijna alle moeders! En op het moment dát het fout gaat, dan hoor je ze niet meer... Ik zeg alleen maar lees je in. En dan heb ik het niet voer homeopatische dingen van alternatieve artsen, je hebt zoveel wetenschappelijke informatie die te vinden is en daar staan toch wel hele schokkende dingen in. Hier wordt aangedragen van ja maar vroeger dit en vroeger dat, ja vroeger was het nodig en hadden we ook redelijk normale vaccins. Nu zitten er meer schadelijke stoffen in dan daadwerkelijke goede stoffen. Kwik om maar een voorbeeld te geven. Of formaldehyde. Heel gezond hoor! Zeker voor babies! Daarbij zijn de ziektes afgenomen, maar dingen zoals autisme en andere gedragsziektes toegenomen en dat staat regelrecht in verband met vaccineren. (genoeg over te lezen en allemaal wetenschappelijk onderbouwd door echte doktoren). Daarbij ben je niet je hele leven beschermd tegen de ziektes. Slechts tot je volwassen bent. Uitbraken van kinderziektes komen vaker van volwassenen vandaan dan van kinderen zelf en zijn tegenwoordig heel goed te behandelen. En ik kan hier nu wel tig links gaan plaatsen met artikelen, maar ik heb zo het vermoeden dat iedereen vóór vaccineren dan met tig excuses komt om of het niet te lezen of te roepen dat het onzin is. Feit blijft mijn kind is nu bijna 3 keer dood gegaan erdoor en het verschil is extreem duidelijk tussen mijn 4 kids, en nogmaals dat is voor mij meer dan genoeg bewijs. Dan maar een "alternatieve" moeder. Ik ben er trots op!
Wie weet. Het is nu in ieder geval flink doorgebroken. Ze blijft erin als ze hoesten, ne of ze geen lucht meer krijgt. Doodeng is dat. Gelukkig heeft zij er zelf weinig last van, ze is net zo vrolijk als altijd en loopt gewoon te spelen.
Nogal neerbuigend ... vind je niet?? Dat is vooral je eigen verantwoordelijkheid. Er is in mijn ogen ook de verplichting om zelf je hersenen aan het werk te zetten. Mijn ervaring is dat mensen niet eens lezen. Als je de entingskaarten krijgt, met het informatieboekje staat daar toch duidelijk dat je je moet laten informeren over de bijwerkingen, er staat een link naar de bijsluiters en dat het RIVM schema niet verplicht is. Lezen, lezen lezen ... maar ja, dat is vaak teveel gevraagd. En ik snap die ontzettende afkeer tegen het CB toch ook echt niet. Nee het is niet verplicht, en ja, de meesten gaan, vooral omdat ze het wel handig vinden (ik althans wel, ik hoef niet, maar ik vind het wel fijn als iemand naar mijn kind kijkt die volstrekt non-objectief is (ik vind namelijk alles aan mijn kind leuk/lief/aardig) en je hoeft je ook niets aan te trekken van wat zij allemaal vinden. Ik denk altijd dat als je zo over de zeik gaat over wat iemand anders je adviseert, dan kan je geen kritiek verdragen. Je hoeft het namelijk niet op te volgen, niemand houdt je een pistool tegen je slaap. Ook hier ... lezen en vooral ... je boeren verstand gebruiken. En ik heb een ontzettende anti-alles moeder hoor. Ik ben helemaal geinformeerd (al dan niet tegen mijn zin) over vooral de tegens van vaccinatie (en medicatie in zijn algemeenheid, de medische wereld, en preparaten, en vitaminen en ga zo maar door) door mijn moeder. Ik weet echt wel wat wel en wat niet. Maar net zoals hier als ik de discussies aanga met mijn moeder over "heb je dan ook wel de voors gelezen in al je "onderzoek", krijg ik standaard te horen dat daar bij voorbaat al niets van waar is ... onzin, indoctrinatie, het klein houden van de massa en de farmacie is de big bad wolf ... blablablabla. En dan moet je weten dat ze haar hele leven in de gezondheidszorg heeft gewerkt.
Dit is dus per definitie niet waar. Fijn om te weten dat er mensen zijn die durven te beweren dat ik mijn zoon (Asperger) dus blijkbaar autisme heb gegeven door hem te laten vaccineren........ Ook al beweren de doktoren en alle andere mensen die mijn kind hebben onderzocht, het tegenovergestelde (want reken maar dat ik mij als moeder vreselijk schuldig heb gevonden over het feit dat hij Asperger bleek te hebben)! Ik heb alles nagezocht en het enige wat ik had kunnen doen om ervoor te zorgen dat ik geen kind met ASS zou krijgen, was om GEEN kinderen te krijgen. Daar heeft het vaccineren NIETS mee van doen gehad!
+1! Dat gezeur moet ook maar eens klaar zijn. Mensen tegen inenten halen altojd autisme en adhd enz erbij! Dat is aangeboren! Lees je daar maar eens over in!
Hooooow gaan we weer over die gedragstoornissen e.d. Als je dat nog aankaart als reden om niet te vaccineren dan is dat juist een regelrecht bewijs dat je je huiswerk NIET gedaan heb. Dat je jezelf juist schuldig maakt aan niks anders als dom kuddegedrag, want daar is dus helemaal niks van waar! Iets wat aangeboren is kan je niet plotseling door een prikje ontwikkelen. Het enige verschil is dat je het pas opmerkt na een X-aantal jaar. Maar laten we vooral een grote boze wolf aanwijzen, dat maakt het vast makkelijker of niet?
Dit hoef je helemaal niet zo te stellen! Het kan ook op een andere manier. Ik ken een gezin waar niet gevaccineerd wordt, groot gezin, en de jongens in dat gezin mankeren allemaal wat: ADHD, PDD-nos, Asperger, ga zo maar door. Ik zal dus nooit zeggen dat dit door vaccinaties komt, maar ik ben er ook niet van overtuigd dat autistiform gedrag niet veroorzaakt wordt door vaccinaties. Wat bedoel ik daarmee? Je hebt zóveel soorten van en zóveel oorzaken. Je ziet zelfs door ernstige ongevallen bijvoorbeeld, autistiform gedrag onstaan. Maar àlles valt onder de noemer autisme, adhd e.d. Wie garandeerd me dan dat vaccinaties dit niet kunnen veroorzaken? Dan hebben ze misschien geen aangeboren adhd of wat dan ook, maar als ze met 6 weken een vaccinatie krijgen en na drie jaar komt adhd of autisme om de hoek kijken, dan weet niemand of het aangeboren was of door de vaccins. RIVM en phar.ind zijn altijd zó snel met roepen dat aandoeningen niet door de vaccinaties kunnen komen: Alles wat ná een week zich voordoet kan niet door vaccinaties komen, dat komt dan door adere oorzaken. Alsof die kleine lichaampjes die nare stoffen die bij de vaccinaties inzitten allemaal binnen een week verwerken kunnen, dat gelooft toch niemand? Zoals eerder gezegd: Van de vier kinderen zijn de oudste drie volledig gevaccineerd, de jongste van 10 maand heeft nog niets gehad. En we twijfelen zeer of hij wat gaat krijgen, of alles, of niets. Ik sta er niet meer zo blanco tegenover sinds we ons melkveebedrijf biologisch voeren, we zijn toch anders gaan denken over veel zaken en kritischer geworden.
Ik weet niet welke studies en informatie jij leest, maar het toenemen van autisme en andere gedragsstoornissen heeft een link met de inname van Bisphenol-A door de moeder. Het is wetenschappelijk aangetoond dat Bisphenol-inname door de moeder, in de 2e generatie nog terug te vinden is. bisphenol a autism - PubMed - NCBI Overignes verdient het de aanbeveling om eens in de search box alleen bisphenol a in te typen ... de lijst met studies zijn veel. Vaccineren is daar niet de oorzaak van ... echter liggen de innames van Bisphenol (zit in blikjes, composiet vullingen, bakjes en nog veel meer) en de start van de vaccinatieprogramma's rond dezelfde tijd. En omdat het vaccineren een zichtbare handeling is, is het dus altijd de gebeten hond.
Waar ik zo moe van word is dat iedereen over autisme ed gelijk niet waar roept. We zijn niet dom, we weten allemaal dat autisme aangeboren is. Maar er zijn zoveel aandoeningen die zowel aangeboren kunnen zijn als later in het leven ontstaan. Het is niet zo zwart wit: aangeboren dus een andere oorzaak is onzin. Het kan allebei. Ik heb zelf autisme en mijn mmoeder merkte dat de eerste dagen al. Mijn oudste dochter heeft ook autisme en hetzelfde verhaal. Dat merkten we ook al voor de vaccinaties. Dus ik geloof echt wel dat het (bij ons) aangeboren is. Maar dat sluit een andere oorzaak bij andere mensen niet uit . En mijn vrouw heeft een ziekte die vaak aangeboren is. Maar bij haar ontstond het pas op haar 16e. Veel aandoeningen hebben nu eenmaal meerdere oorzaken
Maar welke aandoening bedoel je dan? Welke aandoening ontwikkeld zich volgens jouw dan op latere leeftijd?
Autisme is aangeboren of niet. Een andere oorzaak is er niet. Punt. Daar kunnen we heel lang over discussiëren, maar de wetenschappelijke feiten liggen nu eenmaal zo. Het kan zijn dat het later opgemerkt wordt, maar dan nog was het autisme er al. Iets anders beweren, dan heb je of een medische titel waardoor je in staat bent zulke beweringen te doen (inclusief onderzoek)... of (en sorry dat ik het zo bot zeg) ben je gewoon dom (ik heb er echt geen ander woord voor). Autisme (en andere aangeboren neurologische aandoeningen) is totaal wat anders dan een allergie ontwikkelen op latere leeftijd om maar eens wat te noemen
Klopt, niet alles is aangeboren, invloeden van buitenaf kunnen op van alles en nog wat ook invloed hebben. En sommige aangeboren afwijkingen uiten zich pas na 20, 30, 50 jaar of langer. Maar in het geval van autisme en vaccinaties is dat gewoon heel uitgebreid onderzocht, en behalve Wakefield komen alle onderzoeken uit op 'geen verband'.
Nou niet alleen Wakefield. Ik kwam laatst nog 22 onderzoeken van verschillende universiteiten tegen die wel een verband aantonen. Maarja, volgens jullie zijn natuurlijk enkel de onderzoeken die geen verband aantonen waar. En begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat autisme door vaccins ontstaat. Maar ik sluit het ook niet uit.