Ik heb een dip. Wij gaan ronde 6 in, maar twijfel vanaf het begin af aan al of wij wel op een normale manier zwanger gaan worden. Onderbuik gevoel zeg maar... Beide moeders van ons binnen de 2 maanden zwanger, beide op latere leeftijd. Jullie snappen het denk ik al, ik ben opzoek naar positieve verhalen.... Wie is er na ronde 6 nog binnen het jaar zwanger geraakt, zonder medische hulp?
Hier in ronde 9. 6 rondes is nog niet zo heel lang, ook al voelt dat wel zo... ik had hetzelfde namelijk, dacht ook dat het nooit zo zou lukken, en waarom? Geen idee... uiteindelijk met vl in ronde 9 afgesproken dat we na een jaar naar de huisarts zouden gaan, die dag erna een positieve test. Gebruik je ook ovutesten of temperatuur je? Ovulatie testen hebben mij geholpen. Ik kwam erachter dat ik de ene maand een eisprong had op dag 22 en de andere maand op dat 17... ook al was de cyclus lengte hetzelfde.
Hoi, Wij in ronde 7. Begon toen net een beetje wanhopig te worden. 6 rondes ovutesten gebruikt en de 7e ronde niet en expres niet geteld of wat dan ook en toen was ik zwanger! Nu alweer vanaf mei voor de tweede bezig maar ga ervan uit dat het weer minstens een half jaar duurt.