he meiden. dit is onze tweede ronde. mijn eerste echte cyclus was 33 dagen. en daar zit ik vandaag op. ik heb al de hele tijd erge ongi pijn maar ben nog steeds niet ongi. wie herkend dit? bleef de menstruatie nog lang weg. of bleken jullie zwanger? ik wil eigenlijk nog niet testen om een teleurstelling te voorkomen aangezien ik bij onze eerste ook heel wat geld hebben weggegooid en altijd negatieve testen had. ik heb echt ongi pijn en krampjes. niet goed naar de wc kunnen zeg maar. en vaker plassen. opgezetten buik maar dat komt vast omdat ik niet naar de wc kan. een beetje een raar weeig gevoel en lst van mijn onderrug.en sinds vanavond pijnlijke (.)(.) ik hoor graag wat jullie denken. liefs sunlight
hai sunlight, Heb daar ook best wel last van gehad. Ben net gestopt met de pil. In de laatste week van september. ZIt nu dus in mijn derde week. Een week voor mijn ongi dus. Heb de afgelopen week 7 dagen last gehad van ongi gevoel. De hele dag door. Heeeel vervelend.Toch kan ik volgende week pas testen Kan me niet voorstellen dat het al zo vlug gelukt is...alhoewel ik van mijn dochter ook meteen zwanger raakte na stoppen van de pil. Maar goed. ALs jij zegt dat je het deze week moet worden zou ik toch nog even wachten. Ik heb ook een keer gehad dat ik bang was dat ik zwanger was en dat mijn ongi maar niet kwam. Toen kreeg ik in die tijd wel krampen maar op een of andere manier hield ik het psygisch vast. Toen ik daarna een test deed en die negatief bleek, werd ik daarna meteen ongi! wat je onbewustzijn allemaal kan doen he. Anders wacht je nog een weekje ofzo? Testen zijn zo duur he... gr a
Hoi, Ik had precies hetzelfde. En die ongie pijntjes deden er ook voor zorgen dat ik niet teste, omdat ik zoiets had van ow, me ongie komt eraan.. Toen ik 2/3 dagen overtijd was besloot ik toch maar een testje ertegenaan te gooien die ik nog had liggen van kv 2v5.. En jahoor, ik bleek zwanger te zijn! Dus wie weet...
als ik dit heb weet ik zeker dat ik ongi ga worden. met Jill had ik niet die ongi krampen maar een week voor de test wel wat andere vage pijn (innesteling denk ik zelf) en vooral rugpijn en pijnlijke borsten horen bij mij echt bij ongesteld zijn. en anders morgen gewoon even een testje halen.