Ik had de early gebruikt en deze laatste foto is de gewone, gisteren had ik een test van de kruidvat gedaan, maar daar zag ik weer niks op
Bij de huisarts geweest, test ook negatief.. Ze vertelde dat ik me niet druk moest maken omdat het gewoon wat langer kan duren voordat ik ongesteld word. Ik ben nu (dag41) nog steeds niet ongesteld terwijl ik op dit moment eigenlijk geen stress heb, ik wacht het maar af want meer kan ik niet doen. Mocht ik volgende maand nog niet ongesteld zijn, dan ga ik gewoon weer langs de ha
Nou vanmorgen lichtroze bloed gehad,.. K dacht he he eindelijk ongesteld. Tampon gebruikt en na 3 uur weer gekeken,.. Zat n klein beetje roze bloed in maar meer niet (sorry klinkt echt vies haha) nu afwachten tot het doorzet
Mijn verhaal lijkt op de jouwe, moest ongesteld worden (pil cyclus) en dat gebeurde niet. Test gedaan, negatief. Paar dagen later toch even bij de ha geweest omdat het me niet lekker zat. Hij stelde me gerust dat mijn hormonen aan het"huishouden " waren, wel moest ik wachten tot ik ongesteld zou worden en dan weer beginnen met mijn pil. Na 4 weken en 4 dagen werd ik eindelijk ongesteld, daarna weer met de pil begonnen, maar werd in me stop week weer niet ongesteld. Ik maakte me geen zorgen en ging er vanuit dat me hormonen weer bezig waren. Dat bleek niet het geval te zijn. Ik ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger.
Wat leuk! Ik ben zelf alleen al 1,5 jaar niet meer aan de pil. volgens mij moet ik gewoon even wachten tot me ongesteldheid doorzet 😊
TS, wat ik een beetje mis in je verhaal is of je regelmatig ongesteld bent of niet. Hoe lang duurden je laatste 4 cyclussen?