twijfelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door carla 2028, 29 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    dames hebben jullie dat nu nooit dat je twijfelt of je wel echt een kindje wilt? want een baby is erg schattig, maar die worden groter en is het dan nog wel leuk??

2. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee ik herken dat niet... zie het nu aan mijn eigen nichtjes... Hun babytijd was erg leuk (allemaal van heel nabij meegemaakt). De oudste zit nu alweer een jaar op school en de jongste die gaat nu echt verstaanbaar praten is ook errug gaaf!

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Nee die twijfels heb ik echt niet,
    ik denk wel dat als je tijwfels hebt en er dus niet 100% achter staat je eerst nog eens heel goed moet nadenken of je wel ene kindje wil.

Ik heb al heel lang een kinderwens en nu ik de juiste partner heb gevonden die ook al lang een kinderwens heeft zijn we er dus voor de volle 1000% voor gegaan...

4. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    ja maar ik bedoel eigenlijk als ze de leeftijd van een jaar of 16 hebben, dan kunnen ze flink dwars zijn.

groetjes

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nou ja een puberende tiener :( Maja hoort er allemaal bij !
    Onze ouders hebben ons vast ook wel eens achter het behang willen plakken, maar is allemaal goed gekomen.

6. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Sluit me aan bij Nemo! :D

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik ook!!

8. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    pppffffffffffffff 16 jaar!!!!

Laten we eerst maar eens raak schieten ;)

Zien we daarna wel weer verder hihi

liefs sancho

9. Niet meer actief

En niet alle pubers zijn strontvervelend.
    Kan je lekker gaan shoppen ( als je daar van houdt) of een terrasje nemen. klinkt mij wel erg gezellig in de oren. Volgens mij heeft elke leeftijd zijn charme.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Mijn vriend vertelde gisteren op zijn werk dat we een dochter krijgen. Kreeg hij ook meteen commentaar, zo van, wacht maar tot ze straks 16 is....dan komen de verkeerde vriendjes e.d.
    Wij hebben ook zoiets van, laten we haar eerst maar eens geboren worden, dan lekker baby zijn....alles op zijn tijd hoor.
    Dáár zijn we echt helemaal nog niet mee bezig hoor....pubertijd.
    Ik denk dat je daar vanzelf wel in meegroeit.

11. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

29 jun 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi, ja hoor heb ik ook heel erg gehad!

Mijn zoon is nu bijna 6 jaar en mijn man wil al een tijd een tweede kindje. Ik ben al ruim 2 jaar aan het twijfelen. En nu sinds 4 maanden pas gestopt. Zie het wel.... laat de toekomst op me af komen.

Maar als het eenmaal zover is denk ik dat ik er wel erg blij mee ben!!

Succes ermee! :)

12. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    ja jullie zullen wel gelijk hebben maar ik kijk altijd ver vooruit en zie dan veel leeuwen en beren. toch lijkt het me heel zwaar als je een puber heb die niet meer te hanteren is.

doei

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
    Maar je moet niet vergeten dat je zelf dan ook 15 jaar ouder (en wijzer) bent geworden. Komt vast wel goed ;)

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoe komen jullie bij de leeftijd van 16 jaar en puberen?

Puberen gaat gepaard met het ontwikkelen van de geslachtshormonen...

Zodra kids de ontwikkeling van schaamhaar gaan vertonen zet de pubertijd in...omdat er dan allerlei hormonen door hun lijf gieren...ik geloof zelf dat een mensje 2 keer pubert..de kind-pubertijd en dan nog iets later ook.

Mijn meiske is 9 jaar...ontwikkeld dus al borstjes en schaamhaar...

En jahwel...ze pubert!! :rolleyes:

Opstandig...niet willen luisteren en dwars!!

Maar ik hou echt niet minder van haar hoor!! Het hoort erbij en ik herken heel veel van mezelf!! :)

15. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Ik heb wel lang getwijfeld. Sterker nog, ik was er eerst van overtuigd dat ik geen kinderen wilde. Ineens begon ik te twijfelen en nu wil ik het dolgraag.
    Mijn vriend wilde ook geen kinderen. Hij schrok enorm toen ik vertelde dat ik een andere mening had. Hij is er nu ook nog niet helemaal zeker van. :(

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeh floor das minder als hij er nog niet 100% achter staat.

Ik was er ook eerder klaar voor dan mijn menneke, we waren zelfs al gestopt met de pil toen hij zei dat hij er toch niet geheel klaar voor was..

Ik ben dan ook weer aan de pil begonnen en na een paar maanden raakte ik toch zwanger door de pil heen..miskraam uiteindelijk.

Toen besefte hij dat hij t toch wel heel fijn vond dat we even zwanger waren...

Dus nu gaan we er 100% voor.

17. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Het lijkt alsof ze een zetje nodig hebben hè.
    Ik ben ook al gestopt met de pil, en heb hem ook uitgelegd dat als hij geen papa wil worden, hij zelf maar maatregelen moet treffen.
    Tja, we hebben het een paar keer met condoom gedaan (vreselijk). Maar doen nu zonder.
    Als ik zie hoe leuk hij met de buurtkindjes omgaat, dan zou hij ook een erg leuke papa zijn.

Bij hem is het overigens altijd zo dat hij geen grote beslissingen durft te nemen. Eigenlijk moet ik altijd de knoop doorhakken en is hij achteraf erg blij (aankoop van huis, auto etc.). Eigenlijk ga ik er vanuit dat dit ook zo'n situatie is.

Fijn voor je dat jouw vriend er wel 100% achter staat. Dan durf je er ook meer voor te gaan denk ik. Helaas was er een mk voor nodig om daar achter te komen :(

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn lief is ook zo hoor...

De grote beslissingen worden altijd inh overleg door mij besloten,hahaha

Denk dat ze een klein beetje onzeker zijn?

Jou lief draait wel bij hoor, wacht maar tot je een positieve test in handen hebt..

Liefs Ninetje

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Met 9 jaar puberen, is dat niet een beetje aan de vroege kant ( ff off topic)

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja uh ik heb er geen verstand van hoor, vroeg het me gewoon af.

Deel Deze Pagina