Ik ben 2 weken gestopt met de pil nadat ik gestopt was kreeg ik mijn menstruatie, dit heeft een week geduurd. Toen heb ik zo'n ovulatietest gedaan op de pc. en die gaf aan dat rond de 10 juli mijn eisprong zou komen maar sinds 9 juli heb ik last van een gevoelige baarmoeder en dit is supergevoelig als wij seks hebben en ik ben ook constant misselijk. heeft dit te maken met het innestelen van het eitje? Misschien is het te snel om te concluderen dat ik zwanger ben maar ik sluit niets uit want ik was binnen 3 maanden al zwanger van onze eerste.Heeft er iemand raad? en zo niet dan moet ik maar afwachten!
denk dat het te snel is hoor! maar ja ik ben geen arts, zou gewoon rustig afwachten... t kan nu nog van alles zijn!!
zo'n ovulatietest op de pc is maar een indicatie en voor zwangerschapskwalen is het echt te vroeg, ik zou zeggen wacht het gewoon af, je kan ook gewoon aan het ontpillen zijn, dat geeft vaak een soort gelijk klachten
wat je op de pc ziet is een richtlijn, maar vaak is al gebleken dat die bij 70% van de vrouwen afwijkt, je moet eigenlijk gewoon ff kijken hoe lang je cyclus is, en zoals je nu beschrijft waar je last van hebt, ff kijken of het ongeveer 14 dgn duurt voor je nu ongesteld wordt, zo ja dan weet je dat dit je eisprong is geweest en krijg je een beetje als je dat zo volgt een inzicht in hoe jouw cyclus verloopt... je kan ook idd een gevoelige baarmoedermond hebben, die heb ik ook soms wordt er binnenin iets geraakt adertje of wat en dan kun je dat hebben is niet iets om je zorgen over te maken tenzijn je heel veel helder rood bloed gaat verliezen.. succes meid
Ik ben nu 5 dagen over tijd en het gevoel van menstruatie blijft weg, wanneer is de beste tijd om te testen of ik zwanger ben of niet? Bij mijn vorige zwangerschap werd geadviseerd om een week te wachten.
je bent begin juli gestopt met de pil en tis nu 29 juli ik weet niet hoe jouw cyclus was voor je stopte met de pil, maar nu je nog maar net gestopt bent met de pil is het altijd lastig te bepalen wanneer je weer zelf ongesteld wordt, bij sommige duurt het soms maanden voor ze voor het eerst weer ongesteld worden... succes meid, hoop dat je cyclus zich gauw hersteld...