Hoi, Ik heb even een gek vraagje: ik heb vorige week vrijdag m'n laatste menstruatiedag gehad. A.s zondag zal mijn eisprong plaatsvinden. Vanmiddag had ik ineens roze afscheiding (wat leek op bloed) en een vreemd (borrelend) gevoel in mijn buik. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Ik vind het zo vreemd aangezien het na mijn menstruatie en voor mijn eisprong plaatsvindt. Ik hoop iets van jullie te horen! Groetjes Marie26
hoi meid het kan komen omdat je eisprong eraan komt ik heb dat vaker en dacht er is iets mis maar mijn gyn zei dat je voor een eisprong kunt hebben maar als je twijfelt gewoon even arts ofzo bellen hoor
tja meid daar kan niemand iets over zeggen helaas, we kunnen enkel gissen, je bent net van de pil af (sept) dus het kan zijn dat je lichaam bezig is zich te herstellen van het pilgebruik en dat kan gepaard gaan met allerlei symptomen die ook weer kunnen duiden op een eventuele zwangerschap... ook kan er wat betreft de lengte duur van je cyclus nog wel eens wat verschillen in het begin, of het duurt lang voor je voor het eerst weer ongesteld wordt, of het is in het begin heel onregelmatig lang-kort etc... rest je niets dan af te wachten hoe en wat het zou ook kunnen duiden op een vroege eisprong het kan duiden op een innetesling het kan zoveel zijn meid... wil je in ieder geval veel succes wensen met zwanger worden...
Hoi Caruli Bedankt voor je antwoord. Nou, dan gaan we maar flink aan de klus! Nooit vervelend toch...! Jij heel veel succes ook! Marie
Hallo Smoekie De eerste cyclus was 27 dagen, dus ik hoop dat ie zokort blijft. Als kun je er niets over zeggen. Ik zie dat je al in ronde 10 zit voor kindje nummero 3, daar heb je ook veel geduld voor nodig! Heel veel succes in ieder geval! Marie
Nog even een vraagje: ik weet dat het voor het zaad beter is als je tijdens je vruchtbare periode om de dag gemeenschap hebt. Maar vergroot je de kans niet als je het twee dagen achter elkaar doet? Geduld is een schone zaak....! Marie (niet m'n echte naam, je weet maar nooit met je omgeving)