Dag Dames Ben vorige ronde een week overtijd geweest, maar uiteindelijk toch ongesteld geworden. Nu is mijn ongi weer voorbij, maar heb ik iets raars ontdekt. Ik ging net naar de wc en op het papier zat een lange sliert slijmverlies met daarin een bruine bijna zwarte kwak en erg korrelig. Wat is me dat nou weer?
ik heb nog nooit zoiets gehoord of zelf meegemaakt, het klinkt wel heel apart, ik zou even je ha bellen. het klinkt misschien vies maar ze hebben er wel vaak wat aan als je of wat opvangt in een bakje of er een duidelijke foto van maakt. succes!
Ik heb zoiets ook nog nooit gehoord! Ik zou ook even naar de ha bellen/ gaan. Als het bruin was dan was het nog wel te verklaren aar zwart is wel erg vreemd! Succes!
ik zou bijna zeggen dat het oud gestold bloed is. als je het niet vertrouwd, inderdaad even de ha bellen.
Ik wilde nog even afwachten want daarna had ik weer gewoon lichtjes doorzichtig slijmverlies, zoals elke dag. Gisterenavond toen ik naar de wc moest dan toch plots een enorme donkerbruine klodder aan mijn papiertje, maar daarna weer niets meer.