Schimmelinfectie??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ninake, Jun 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninake

Ninake Lid

Apr 3, 2015
    36
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Hay dames

Ik ben er weer :) binnen een paar dagen is mijn NOD ik hoop dat het voor ons raak is:D! Ik heb een vraagje nu heb ik al 2daagjes last van héél licht jeuk en kriebels maar heel licht het komt en het gaat ik heb een vermoeden dat het een begin is van een vaginale schimmelinfectie :(. Wie heeft dit ooit ervaren vlak voor haar NOD ook een beginnend schimmelinfectie... Groetjes

2. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Ja! Been there! Niet heel prettig maar en zijn genoeg zalfjes etc die je veilig kunt gebruiken. Gewoon bij de Kv of the Etos 👍🏻😄

3. Ninake

Ninake Lid

Apr 3, 2015
    36
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Jah heb creme gehaald en het gaat wat beter pfieuuw. Kan dit duiden op een beginnend zwangerschap? Heb op het net gelezen dat er na de bevruchting er kans is op een schimmelinfectie. Zou dit ook echt zijn?

4. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Je hebt altijd kans op een infectie, zeker wanneer je veel gemeenschap hebt (veel bacterien enzo), of jezelf niet zo goed verzorgt. Wat mijn ha toen heeft aangeraden is om bij iedere douchebeurt even een warm nat washandje erover heen te halen.
    Hopelijk is het snel weg! :)

5. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Wisselende hormonen zijn vaak de boos doeners voor een schimmelinfectie en komt indd vaak voor bij bginnende zwangerschappen .. maar indd slechte verzorging of juist te vaak wassen ook niet goed k duim voor je

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,022
    1,038
    113
    Geloof niet dat het zo is dat je door slechte verzorging meer kans hebt hebt op een schimmelinfectie hoor! Ik heb het geregeld en ik was me toch echt netjes iedere dag met een washandje en water ;) Het kan een hormoonkwestie zijn (wat bij mij het geval is: had het meestal een week voor m'n menstruatie). Verder kan het komen door wassen met zeep, veelvuldig inlegkruisjes gebruiken, synthetisch ondergoed dragen of zelfs door je eetgewoontes.

Share This Page