Ik zit inmiddels in ronde 3 clomid, 50 en 100 deden werkelijk niks dus nu begonnen met 150. De eerste 2 keren dat ik provera slikte om mijn menstruatie op te wekken werkten goed, ik heb altijd 2 dagen wat spotting vooraf en dat kwam dan ook al tijdens provera en wanneer ik stopte met provera brak het 2 dagen later door. Nu de derde keer bleef de menstruatie weg en de instructie die ik kreeg was op de 7e dag alsnog met clomid beginnen en dat mag ik dan tellen als dag 3 en dan op dag 10 echo. Nou lees ik wel dat dit vaker voorkomt bij provera, maar dat dit meestal te maken heeft met een dunne bms en die van mij was 4,1. Ik woensdag bellen en inderdaad begin maar met clomid. Ik heb nu 4 dagen clomid geslikt en sinds gisteren spotting en het lijkt vandaag toch wel door te zetten naar een echte menstruatie. Morgen is dus de laatste dag clomid en mijn menstruatie begint nu pas. Normaal tel je vandaag of morgen als dag 1 van je cyclus, maar ik zit nu officieel op dag 6 van mijn cyclus.. Heeft iemand dit ook gehad en groeit er dan nog wel een ei? Ik heb al weinig vertrouwen in de 150 omdat 50 en 100 niks deden, maar had nog wel hoop. Nu vraag ik me echt af of er wel wat gaat gebeuren. Of maakt het helemaal niet uit?