Lucas Of Lars. Elias vind ik minder leuk en niet echt passen bij Niels. Maarten en Joost vind ik niet zo, maar passen op zich wel bij Niels (al vind ik Niels veel vlotter).
Lars! Het is dat de naam in de familie al vergeven was anders was het hier een grote kanshebber bij ons zoontje
Ik vind eigenlijk je lijstje allemaal mooi behalve Elias (komt ook veel voorbij op t forum). Sorry voor de fans. Maarten valt voor mij ook een beetje af en tussen de andere kan ik niet goed kiezen. Lucas vind ik een super mooie, degelijke naam die overal gebruikt kan worden. Joost ook mooi bij niels, spreekt wat lastiger uit in buitenland, maar wel in de trend van terugkerende namen als gijs etc. Lars ook mooi bij niels
Ik vind Elias ook niet zo mooi.. doet me denken aan Alias , ik vind Silas (nieuwe optie) dan wel weer leuk.. maar lijkt weer op Sinas Lucas , Lars en Joost vind ik het leukst. Als je wil voorkomen dat de naam vaak voorkomt kan je nog opzoeken welke naam het vaakst is gekozen in 2020 bijvoorbeeld. Ook al is een naam vaak trendgevoelig.
Oh maar naast Niels vind ik Lars dan weer het leukst. Heel krachtig. Al vind ik dat dat niet per se de doorslag moet geven. Ik heb ook niet optimaal rekening gehouden met hoe de namen van de jongens bij elkaar staan. Ik vind het niet storend om 2 O's te hebben maar velen vinden het te veel op elkaar lijken. Buikbaby wordt een Z trouwens. Maar als je een naam echt mooi vindt, gewoon doen. Al zou ik niet voor de broertjes Pim en Tim gaan
Ik ken 2 broers Lars en Niels. Mooie combinatie! Elias hoor ik steeds vaker. Vind ik geen mooie naam bij een Nederlands kindje.
Lucas vind ik het mooist! (zo heet mijn zoon) Maar Lars ook heel mooi, en ook heel mooi passend bij Niels.
Ik vind dat ook niet bij een Nederlands kindje passen. Verbaas me er altijd weer over dat die naam genoemd wordt tussen allemaal Nederlandse namen
Vind het zelf wel bij een nederlands kindje passen, maar vind het wel raar staan naast/tussen oerhollandse namen. Dus stel je hebt twee kinderen die heten Jelmer en Jan bijvoorbeeld, daar vind ik Elias dan dus niet bij staan. Maar heb je bijvoorbeeld een Tycho en een Quin dan past Elias daar wel prima bij (vind ik dan).