Dag dames, Mijn partner en ik zijn nu bijna jaar bezig om zwanger te worden van ons tweede kindje. Afgelopen zomer een miskraam gehad en daarna ruim half jaar geen menstruatie gehad. Onderzoek bij gynaecoloog gehad en die gaf aan dat ik pcos heb. Op 2 februari jl. dan eindelijk mijn menstruatie en dus weer vol vertrouwen gaan 'klussen'. Nu voel ik mij sinds een week anders en willen de katten continu op schoot, wat ze anders nooit deden. En liggen ze niet op schoot, dan wel op mijn vaste plek op de bank . Daarnaast nog meer vage dingen die ik niet kon plaatsen (vorige zwangerschap is bijna 10 jaar geleden, dus weet veel niet meer). Nu heb ik afgelopen weekend en maandag een test gedaan en eerst was ik blij, want er was een streepje. Maar daarna kwam de twijfel. Zijn ze wel echt, of is het indroog? Zouden jullie mee willen kijken? Liefs
Lijkt mij wel echt positief hoor, t kruis daar zijn de lijnen even dik en op de dipstick zie ik ook een mooi streepje gefeliciteerd!
Dat is gek. Misschien een biochemische zwangerschap? Want de 2 foto’s hierboven zijn écht van positieve testen.
Die is duidelijk positief, net zoals de foto's van de andere 2 testen. Die van Etos klopt dus niet! Gefeliciteerd!
Ik heb ook slechte ervaring met de Etos testen.toen mijn clearblue kruis er ongeveer uit zag zoals jouwe was de Etos ook nog wit. Je bent gewoon zwanger! Nu hopen dat hij oploopt en de baby blijft plakken
Deze test is al uren oud op de foto. Daarbij is de streep een pennenstreep en lijkt deze test dus een flinke indroger te zijn. Ps, net even he eerste testen bekeken en ook je eerste testen zijn allemaal ingedroogd. Je cb test geeft ook een pennestreepje wat negatief is. Ik vermoed dat je helaas niet zwanger bent.
De foto inderdaad pas uren later gemaakt, omdat ik daarvoor aan het werk was en de test natuurlijk thuis had liggen. Test was binnen 5 minuten met duidelijk streepje, en dag erna weer
Ik kan alleen oordelen op geplaatste foto's en de strepen op deze testen op de foto's zien er allemaal als indrogers uit. Heb je er ook 1 die binnen afleestijd gefotografeerd is?ik hoop het van harte dat ik het hartstikke fout heb, maar op basis van deze testen zou ik niet van zwanger uit gaan.
Ze schrijft toch dat er binnen 5 minuten (dus afleestijd) een streep is? Streep is in dat geval dus gewoon positief.
Ja dat klopt, maar ze vraagt ook om een oordeel over haar testen en helaas is mijn oordeel niet positief omdat het indrogers zijn, vandaar mijn vraag over een test binnen afleestijd, die eerlijk te beoordelen is voor mij.