Kijk... dit is een foto van een niet opgedroogde test Gelukkig zat ik dus hartstikke fout! Gefeliciteerd !!!
Gelukkig zit je dat vaker. Ik lees je reacties op dit forum vaak toch als heel stellig..Ik.snap het wel, realistisch zijn ipv valse hoop geven. Alleen vind ik je reacties vaak heel stellig.
Pennestreepjes zijn ook altijd negatief en mijn oordeel was natuurlijk op de reeds ingedroogde foto's. Een oordeel is natuurlijk nooit een vaststaand feit. Op een forum geven meerdere mensen vaak verschillende oordelen/meningen die niet altijd als feit gezien moeten worden natuurlijk. Ik was iig blij te lezen dat ik niet de enige was die het zo zag en nog blijer te zien dat ze wel een mooie positieve streep binnen afleestijd had vandaag
Het gaat mij niet om het "goed" of "fout" hebben. Het gaat mij om jouw reactie/mening die zo stellig wordt neergezet alsof het bijna een feit is. Ook jammer dat je het weer afzet dat "je niet de enige " was. Daar gaat het toch niet om?
Jeetje @SiMaNo ik snap niet zo goed waar dit ineens vandaan komt. Ik vind @RoGiJuLi vaak duidelijk (en respectvol) verwoorden wat ze denkt. Ook al is dat soms niet leuk om te horen, valse hoop heb je ook niks aan. Volgens mij zijn veel mensen juist blij als zij reageert op een topic omdat zij er veel van weet. En ook in dit topic snap ik wel wat ze bedoelt.
Ik heb even terug gelezen wat ik heb gezegd. Ik zei letterlijk dat de test al uren droog is en het een indroger lijkt zijn. Ook zei ik dat ik vermoed dat ze helaas niet zwanger is. Dat is toch niet iets stelligs zeggen?? Oja, sorry, pennestreepjes zijn altijd negatief.. dat heb ik stellig gezegd idd. Maarja, dat is ook helaas zo Hoe vaak ik wel niet gelezen heb dat men hier zegt: "streep is streep, dus je bent zwanger,". Dat is iets stelligs zeggen. Maar wat ik zei is niet stellig iets zeggen. Ik denk dat jij dingen anders leest of dat ze wellicht anders bij jou binnen komen ofzo. Het gevaar van platte tekst.
Dat komt omdat zij heel veel ervaring heeft op dit gebied. Geloof me, ik heb heel wat afgelezen afgelopen 7 jaar hier en ook erg veel meegemaakt wat zwangerschappen betreft en zij heeft het bijna altijd goed, als ze haar oordeel/advies erover geeft. Tot grote ergenis van mij soms, omdat je liever positief nieuws wil, dan negatief. Maar goed , ik zal verder dit draadje niet verpesten. Gefeliciteerd ts
Ik snap @SiMaNo heel goed. Niet specifiek dit voorbeeld, maar in zijn algemeenheid. @RoGiJuLi, jij hebt de tendens om bijvoorbeeld te zeggen: "maar je eisprong was toen" aan de hand van een kaartje. En dat kan je niet weten, dat kan namelijk niemand 100% zeker weten aan de hand van een kaartje. Net zoals voor sommige mensen temperaturen prima gaat met een onderbreking in de nacht. Er is niet maar 1 waarheid en soms lijkt dat in jouw posts wel.
Jij verwoordt precies wat ik bedoel. Ik breng het alleen niet zo duidelijk blijb Daar gaat het mij juist om! Alleen vind ik dat je het niet met zulke stelligheid kunt zeggen. Of dat nou positief is if negatief nieuws. Wees een beetje terughoudend in wat je stelt want wr zijn nu eenmaal geen artsen en gaan uit van de gegeven informatie en onze ervaringen. Die kan je niet met een stelligheid/zekerheid verkondigen.