Het begin afgelopen woensdag een positieve test dacht ik Testen daarna negatief ook geen indroger of iets. Paar dagen daarna -- Action testen heel vaag streepje niet foto waardig pas na een paar uur. Afgelopen zaterdag kruidvat 2v5 licht streepjes binnen de tijd. Vandaag clearblue & kruidvat: kruidvat licht streepje binnen de tijd. Clearblue leek ik iets te zien maar ik twijfel daar behoorlijk aan. Nu staat er wel iets zie fotos: Wat ik met dit topic wil geen idee even van mij afschrijven. Ben ik nu zwanger of heb ik de pech dat dit allemaal valse testen zijn? Bij de andere drie was geen twijfel mogelijk.
Zo wat heftig, ik vermoed dat die van woensdag echt vals positief was. Want nu is het maandag, als hij positief was, hadden de andere testen nu echt heel duidelijk moeten zijn. Vreselijk zoiets. Ik zie op de bovenste test van vandaag ook een licht streepje. Dat zou dan ook vals positief kunnen zijn, of je hebt toch te maken met een biochemische zwangerschap.
Als je test woensdag positief was hadden ze nu echt wel donkerder moeten zijn. Hoeveelste cyclusdag is nu?
Ik zit nu op dag 34. Nu weet ik alleen niet wat mijn cyclus gedaan heeft deze maanden, voor mijn laatste bevalling was dit tussen de 30 en 36. Of het mijn eisprong was weet ik eigenlijk ook niet dat zou ook nog kunnen. Ik wilde dat ik nooit getest had woensdag, ik heb puur getest op een sterk gevoel van zwanger kunnen zijn (had ik bij onze jongste ook) en ik had twee weken geleden een streepje bloedverlies. Verder al heel de week misselijk en geen eetlust al kan dat natuurlijk ook van een virus zijn. Iemand enig idee als het zo'n biochemische zwangerschap zou zijn of je dan wel gewoon snel ongesteld