Hoi meiden, mijn test staat in mijn album. Op de foto is het streepje wel wat minder goed te zien als in het echt maar ik zou graag willen weten of jullie het streepje ook kunnen zien zitten. Liefs
Als ik heeeeeeel goed kijk kan ik iets van een streepje zien, maar heb met zo'n test ook wel eens zo'n streepje gehad en toen was ik niet zwanger. Zou het over een paar dagen nog eens proberen.
In eerste instantie zag ik niets maar idd als je even wat langer kijkt zie je een streepje. Maar ik sluit me aan bij Majel en HappyNienja nog even een paar daagjes wachten dan weet je het zeker. Liefs Zora
In eerste instantie zag ik niets maar idd als je even wat langer kijkt zie je een streepje. Maar ik sluit me aan bij Majel en HappyNienja nog even een paar daagjes wachten dan weet je het zeker. Liefs Zora
@Demi Je moet er inderdaad 10 sec. naar kijken, dan zie ik heeeeeeel maar dan ook heeeel vaag iets wat op een lijntje lijkt. Ik zou zeggen doe over een paar dagen nog een test. Ik hoop het voor je! liefs Silver
thanks meiden, zondag ga ik weer testen. Voel me verder wel redelijk zwanger, last van misselijkheid, moeheid en hele zere borsten Toch is het streepje in het echt veel beter te zien dan op de foto, jammer dat dat dan niet terugkomt op de foto he Liefs
Waarschijnlijk is het dan wel zo! Doe morgen of overmorgen nog een testje.. dan is tie vast donkerder!
Ik zie als ik heeeeeel goed ga staren een vaag streepje... Ik wil niet je hoop aan de kant vegen ofzo iets, maar vorige ronde had ik 2 testen met zo'n streepje! Ik werd gewoon ongesteld! Ik hoop natuurlijk dat ie bij jou wel goed is! En dat je zondag een duidelijke streep hebt!
Meiden ik heb net een clearblue gehaald ik hield het niet meer... En ik ben zwanger! Het is nog steeds geen knalstreep maar meteen een plus te zien, hier kan ik echt niet meer omheen. Oh ik ben zo blij! Maar goed het is nog vroeg dusmoet er rekening mee houden dat het nog fout kan gaan... Liefs