ik heb eindelijk een ipad hihi! wie heeft er leuke app tips? wat houd die app in en waarom vind je hem zo leuk? tnx!!
Oké.... dit heb ik zoal op de mijne staan: TuneIn --> Radio app. Je kunt radiostations als presets opslaan. Gebruikt verbazingwekkend weinig batterij. Heb hem tijdens de verbouwing uuuuuuren aan gehad; er gingen nauwelijks percentages af. In de pro-versie kun je ook opnemen. Nog nooit gebruikt trouwens. Chrome --> webbrowser. Ik gebruik hem ipv Safari, omdat deze makkelijk bladwijzers synchroniseert tussen mijn laptop en mobiele telefoon. Dropbox --> hartstikke handig! Toegang tot je files online. WeatherPro HD --> hartstikke goede weerapp. Bankieren --> ABN-AMRO internet bankieren app. Air Video --> App waarmee je media kunt streamen vanaf je laptop. Dus lekker een filmpje / serie kijken in bad iWorks --> Pages, Numbers en Keynote M.a.w.: "office" voor op de iPad. Weather HD --> ook een weerapp, maar dan met super mooie animaties. Star Walk --> bekijk de hemel en kom meer te weten over de sterren. Deze app zie je vaak voorbij komen in de iPad reclames Geweldig gaaf! Wikipanion --> Wikipedia in een app. The Elements --> enorm interessante (en leerzame!) en ontzettend mooie app over het periodiek systeem der elementen. iBooks --> boeken lezen op de iPad Cloudreader --> aanvulling op iBooks en via deze app lees ik strips Tekenblok --> aanrader voor kinderen. Lekker tekenen. Je kunt ook voor een klein bedrag tekenboeken downloaden en dan kunnen ze plaatjes inkleuren. TouchRummy --> app van een Nederlandse ontwikkelaar. Rummikub. Enorm verslavend! SimCity / Catan HD / Risk --> Wie kent de spellen niet? Nog meer tips / aanraders nodig?
Wij hebben wel een Ipad, maar gebruiken hem zelden. Alleen op maandagavond! Wij krijgen de reclamefolders echt nooit op tijd en soms helemaal niet. Daarnaast missen we altijd een aantal aanbiedingen omdat het foldertje er gewoonweg niet bij zit. Daarom gebruik ik de app Reclamefolder. Alle folders in één app. Kijkt echt super handig op de Ipad. Verder heb ik geen bijzondere apps.
owh heel jammer ik deed voorheen online cattannen, (bij gebrek aan echte vrienden, haha) maar dat moest toen gesloten worden ivm rechten.