Hallo dames, Vandaag of morgen is mijn NOD en nou heb ik gister met middag urine 2 zw-testen gedaan, eentje van de kruidvat 2v5 en eentje van test point de vroege zw-test. Die testpoint test gaf na 5 minuten een heel licht 2e streepje, moest hem wel onder de lamp houden. Maar die mag je dus 20 minuten lezen, daarna is hij niet meer geldig. Die kruidvat test gaf na 5 minuten ook een heeeeeeeel licht 2e streepje, maar de kleur kwam niet heel erg goed door. Vanmorgen met ochtendurine de andere kruidvat 2v5 gedaan en na ongeveer 3 a 4 minuten kwam er weer een heeeeeel licht 2e streepje, maar de kleur was nog steeds bedroevend weinig roze. Ik heb wel nog steeds een hoge temp van 37,3 (normaal altijd ongeveer 4 dagen voor nod zakt ie terug naar 36,4 en ik heb de hele tijd steekjes in mijn liezen en de area down under ruik ik heel sterk.... Denken jullie dat je binnen de afleestijd al indrooglijntjes kan hebben? Of komen die pas later? Ik heb wel vaker indrooglijntjes gehad met kruidvat testen maar ik weet niet meer hoelang na de test die verschenen.. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Volgns mij kunnen er geen indrooglijntjes komen binnen de 5min. Het kan wel zijn dat de test niet goed doorgelopen is, of omdat t nog erg pril is dat t streepje zo licht is dat het gewoon weg onmogelijk is om er een kleur in te zien. Zou morgen of overmorgen weer testen, dan moet ie toch een stukje duidelijker zijn.
indrooglijntjes komen als de test helemaal droog is...dus na een uur of twee. Staat er binnen de tijd een streepje dan denk ik dat er hcg in je urine zit. Bij mij waren de kv 2v5 euro testen ook heel licht....zie mijn album. mn CB digi was wel duidelijk.
Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb net weer een paar nieuwe testen gekocht, morgen MOET ik echt ongesteld worden (liever niet natuurlijk) maar dan ga ik weer opnieuw met die testpoint vroege zwangerschapstest testen. Ik heb geprobeerd om ze op de foto te krijgen maar dat lukt niet helaas. Nou ja afwachten tot morgen dus....
ik had er ( tijdens klussen) altijd na 3-4 minuten een zeer licht lijntje gek werd ik ervan. arts zei : streepje is streepje dan met een test van kv geweest, hem ter plaatste bij hem gedaan en tegelijkertijd bloed laten nemen. lichte streep , 0 hcg in bloed raar
Mijn testen waren bij mijn vorige zwangerschappen ook zo super licht, maar werden dan wel dikker na 1 of 2 dagen. En deze keer 2 dagen geleden ook alleen tegen het licht een super vaag lijntje te zien, en gister pas een duidelijke (nog steeds wel lichte) streep op de kv / cb digital gaf zwanger 1-2. Morgen of overmorgen weer een testje doen, en dan kijken of het lijntje donkerder wordt en anders een cb halen.
Ik ben ook pril zwanger. Heb eergisteren en vanmorgen een kruidvattest gedaan en beide zijn positief. Maar ik vind de kleur ook niet mooi roze! Die van eergisteren is echt meer grijs dan roze en de streep stond er echt binnen 5 minuten. En die van vanmorgen is wel wat meer roze, maar de controle streep heeft een soort onderbreking in het midden. Heel klein hoor, ik ga er vanuit dat hij gewoon geldig is, maar de testen zijn echt niet meer wat ze geweest waren. Ik weet nog bij mijn zoontje 4 jaar geleden, deed ik een test en dan liep de teststreep al roze op tegelijk met de controlestreep. Nu moet je echt ook even wachten tot het streepje verschijnt. Jammer hoor...
Ik kan me van de k2v5 ook van de zwangerschap van mijn dochter herinneren dat het hele testvlak direct roze kleurde, echt knal, en toen meteen twee duidelijke strepen. Was wel aantal dagen na NOD. Maar een grijs streepje ken ik er dus niet van. Aan de andere kant, heb laatst wel ook twee k2v5 testen gedaan die écht negatief waren, ook geen vaag streepje. Dus dan zou ik toch zeggen, streepje = zwanger, al is het nog zo licht...
spannend en al weet getest, ik had bij de da een keer een indroger en die zijn vaak grijs, dus er is hoop meis.
nou ik ben nog steeds niet ongesteld! vanmorgen weer met de vroege test van test point getest en na 5 minuten stond er net als gister weer een heel licht 2e streepje.. Maar heb op internet gevonden dat in het begin je hcg elke 2/3 dagen verdubbelt.. Dus ja, het is wel verdacht allemaal haha, ik hoop niet ongesteld te worden en dan woensdag weer testen met clearblue, misschien stijgt mijn hcg gewoon heel langzaam. En misschien heeft de bevruchte eicel wel een diapauze ingelast tja je weet het niet toch! ik hou jullie op de hoogte..
heb even wat gegoogled op de sympthomen van bandenpijn, en dat is dus precies wat ik voel! Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden, dus ik begin langzaam te geloven dat die testen van test point zo gek nog niet waren.. Ik ga morgenochtend een clearblue doen. Maar ja bandenpijn heb je niet als je ongesteld word lijkt me..ik tenminste nog nooit...er is hoop!!! Na 1 jaar en 9 maanden en een MA later.....