Morgen ga ik een zwangerschapstest doen, maar wanneer kan ik dat het beste doen als ik komende nacht vaak wakker word? Dan is de urine natuurlijk niet echt geconcentreerd... Word meestal vaak wakker bij zoiets spannend (om de 2 a 3 uur, soms nog vaker) en weet dan niet of de test wel betrouwbaar is.
Ik zou zeggen wanneer jij denkt van ik heb nu 3 uurtjes niet geplast. Of dat nou 3 uur 6 uur of 9 uur is.. En niet te veel drinken vanavond! Succes!
Spannend meis , drink idd niet al te veel vanavond. en gewoon morgen ochtend testen . Als je 3/ 4 uur niet geplast hebt kan het prima . Laat je het weten? succes
@Marnat: oké dan zal ik het gewoon morgenochtend doen en ik zal het zeker laten weten! Ga zelf nergens vanuit...
Ik zou er vooral op letten dat je urine niet heel erg licht is als je test. Hoe donkerder, hoe geconcentreerder..
Dat weet ik, maar als ik net geplast heb, dan moet ik dan weer minstens 3 uur wachten, ik weet het natuurlijk pas als ik al geplast heb... En moet vaak ook wel naar de wc als ik weer wakker word, ook al ben ik net 1 a 2 uur daarvoor nog geweest.
Heb trouwens ook wel vaak last van vlokjes in de urine bij het testen, heeft dit nog invloed op de uitslag?
Kan nog niet, lig nog plat met de utrogestan... Maar zal het straks proberen, hoe plaats ik hier een foto?
Spannend Soort vlokjes had ik ook (is afscheiding) en zie me banner Ben idd ook benieuwd naar je foto
@Niicci: dankje, maar heb dit in ieder geval 1 keer eerder gehad en toen ging het ook mis, dus durf echt niet meer de hopen na deze mk en de zvmk van een paar rondes geleden echt niet meer zo blij te zijn als de eerste keer. Ben nu eigenlijk alleen maar heel bang dat het weer mis zal gaan... Worden zenuwslopende weken! Gelukkig morgen of zaterdag bloed prikken, dan weten we in ieder geval iets meer. Is het trouwens normaal dat ie 14 dagen na de eisprong en 10 dagen na de terugplaatsing nog steeds zo licht is?