Ik kwam de volgende stelling tegen: Als de leeftijd van de moeder tijdens de bevruchting én het jaar waarin de bevruchting plaatsvond beide even of beide oneven zijn, is het een meisje. Als de één even is en de ander oneven, krijgt ze een jongen Bij mij klopt het!! Dat vond ik wel toevallig (chinese kalender klopt bij mij niet namelijk) Ik was gewoon voor de grap benieuwd of dit bij meer mensen klopt of dat dit toch ook weer onzin is.
Haha, grappig. Ik zou dan een meisje moeten krijgen. Ik kan pas in juni vertellen of dit klopt. Wel heb ik vannacht gedroomd dat we een meisje kregen.
Hahah nou ff kijken hoor BIj mijn zoontje klopt het.... Bij mijn dochtertje niet..... En deze keer.......... (blijft nog even verrassing) Grappig om eens te kijken, maar wel onzin als je het mij vraagt
Bij ons klopt het. Ik was 29 en de bevruchting was in 2007, dus beide oneven. De Chinese kalender klopte niet, en het bakerpraatje dat je aan de hand van de hartslag het geslacht kunt bepalen, kwam ook niet uit.
bij mij zou het een meisje moeten zijn wat ik zelf ook al vanaf het begin dek..maar dat zie ik dus morgen bij de 20 weken echo ben benieuwd!
bij mij klopt het niet, ik was 28 tijdens bevruchting in 2010 dus beide even en ik krijg een jochie ...
Volgens het bakerpraatje een meisje. Voor mij dan 3 meisjes? Weet toevallig dat er in ieder geval 1 jongen bij zit. Vanmiddag 20 weken echo en hopelijk laten ze zich nu allemaal zien.