Hallo meiden, Sinds zondag (Sinterklaaskadootje!) weet ik dat ik zwanger ben! We zijn er enorm blij mee!!! Ik kan het dan ook nog steeds bijna niet geloven. Ook omdat mijn man en ik beiden een medische achtergrond hebben, ik kom ook onder controle in het ziekenhuis. Heb hier over vier weken mijn eerste afspraak. Ik voel mijn buik heel veel borrelen en heb af en toe felle steken middenin mijn onderbuik. Ik ben nu alleen zo aan het twijfelen of het wel klopt, ik me niet vergis, ik straks misschien een mk krijg, etc. Herkenbaar? We hebben 1 test gedaan (KV de Luxe) en ik had er nog niet overheen geplast of de streep kwam al dik tevoorschijn. Tjonge jonge, bijzonder he. Want tegelijkertijd ben ik ook enorm blij!!!!!!
Van harte gefeliciteerd meid! Je onzekerheid is normaal hoor, ik denk dat iedereen dat in meer of mindere mate wel heeft. Probeer lekker te genieten van je zwangerschap!
gefeliciteerd, dan ben jij afgelopen jaar zeker een heel lief kind geweest dat de sint je zo beloond! ja die onzekerheid hoort erbij en is meest van tijd nergens voor nodig.. geniet!
Allereerst gefeliciteerd..... je onzekerheid is normaal en zal ook nog wel even blijven ben ik bang... Het borrelen en de steken zijn ook normaal.. Je baarmoeder is al hard aan het werk en je darmen moeten ineens de weg delen Probeer te genieten en je kunt niet een beetje zwanger zijn, dus het is of niet.. vetrouw daarop
hahaha, hoezo herkenbaar? ik geloof niet dat er ook maar één vrouw is die het meteen echt gelooft als ze die streepjes ziet verschijnen op de test... de eerste keer geloofde ik het een beetje, ik was al ruim een week over tijd toen ik het testje deed, terwijl ik normaal zo regelmatig was dat je er een klok op gelijk kon zetten. toch drong het pas écht door toen ik de echo zag, met een prachtig klein mensje-in-wording. de tweede keer zat ik na 1 dag over tijd vol ongeloof naar de test met streepjes te kijken. had nooit gedacht zó snel weer zwanger te zijn (2e ronde, terwijl ik al 37 was). kwam nog bij dat het testje in eerste instantie niets liet zien, ook geen controle streep. toen dacht ik: ik zal er wel niet goed overheen geplast hebben, het ziet er allemaal nog zo droog uit. toen hield ik 'm onder de kraan, om te kijken of hij het water wel 'opzoog'. en mijn verbazing was onbeschrijflijk groot, toen ik het kraanwater door het venstertje zag kruipen en er tegelijk 2 prachtige strepen verschenen... je snapt wel dat ik de volgende ochtend gelijk nóg een testje deed; die was in een keer knetterpositief. lang verhaal kort gemaakt: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Heel normaal dat je zo onzeker bent heb ik de eerste 14 weken zoiezo gehad. geniet er lekker van en al die pijntjes en rare dingetjes zijn heel normaal. Geniet er lekker van en het komt allemaal goed. Liefs riv
Nog even een kleine update: Inmiddels geniet ik er ook zeker van, maar het blijft onwerkelijk voelen. Vanochtend had ik opeens wat kleffe ontlasting (sorry voor het woordgebruik) met een paar witte puntjes daarin. Wie herkent dit en weet wat het kan zijn? Ik heb in januari mijn eerste afspraak bij de gynacoloog, maar vind dat nog zo lang wachten, haha.