Ik ben nu 6 1/2 maand zwanger en wij twijfelen nog steeds over de naam voor ons meisje. Toen wij in Frankrijk op vakantie waren hebben wij de naam Elodie gehoord. Wij vinden het een mooie naam, klinkt zo lekker, maar ook een beetje tuttig. Wat vinden jullie van de naam Elodie?
Ik vind het persoonlijk een erg tuttige naam ... Maar als je het zelf een mooie naam vindt ... dat is toch het belangrijkste!?
Wij twijfelen tussen Elodie, Fiona of Vera. De ene dag vind ik Elodie het leukst, maar dan weer Fiona of Vera. Hangt een beetje van mijn stemming af (hi, hi).
Vera Elodie vind ik tuttig, Fiona, daarbij moet ik aan prinses Fiona uit Shrek denken. Elodie als 2e naam vind ik wel leuk.
das een beetje het rottige he dadelijk komt disney of pixar of dreamworks of wie dan ook, met een super beroemde film en kiezen ze net voor de goede of de slechterik, de naam die jij je kindje al gegeven hebt . Over de naam: moeilijk.... Elodie , dan zie ik toch steeds (M)elodie ...en dat maakt me aan het twijfelen, terwijl ik de klank ook wel érg mooi vind. De andere 2 namen zijn niet helemaal mijn smaak...
Bedankt voor jullie reactie. Mmmm, maar ook bij jullie zijn de meningen verdeeld. Nou ja, gelukkig hebben we nog even, hi, hi. Maar misschien weten jullie nog een leuke meisjesnaam. Een beetje in de trend van de 3 meisjesnamen op ons lijstje. Kom maar op met jullie tips!
Nou ik vind Vera een superleuke naam! Hij is tijdloos, lief en echt een meisjesnaam. Elodie vind ik persoonlijk niet mooi. Fiona vind ik ook niet zo...
Ilona vind ik niet zo... die hoor ik althans in mijn omgeving wat vaak, misschien dat het daardoor komt. En wat vind je van Louise?
Elonie, die vind ik ook wel leuk! Elodie ook trouwens! Ilona vind ik niets, ik heb de associatie met een asociaal kind... Maar volgens mij komt dat doordat ik vroeger een meisje kende dat zo heette en echt vreselijk irritant was