Pfff.. Ik dacht dat de twijfel over zou gaan maar niet dus, Ik was er zo zeker van dat ik mn zoontje Jairo ging noemen maar de laatste 5/6weken heb ik echt een hekel aan die naam gekregen -_- We hadden ook Ryan als naam die spreekt me nu steeds meer aan, Of heeft iemand nog betere ideeen? De 2e en 3e naam is : Samy Waltherus, achternaam is Damarany De 2/3 namen zijn de doopnamen van beide vaders mijn vader en mijn vriend zijn vader.. Welke vinden jullie het leukst? Jairo samy waltherus Damarany Of Ryan samy waltherus Damarany Of gewoon iets TOTAAL anders.. Help
Ik herken de twijfels.... Het blijft moeilijk, hoe denkt je partner erover. persoonlijk vind ik ryan leuker.
Mijn partner vindt beide namen leuk maar heeft verder alles behalve inspiratie voor andere namen en alles wat ik zeg wordt afgekeurd.. Handig dus..
Waarom vind je de naam ineens niet meer leuk? Als je echt teveel twijfelt.. Gewoon wachten tot hij geboren is en dan kijken of je hem meer een Jairo of Ryan vind
Geeeen idee, sinds we weten dat we een jongetje krijgen zeg ik ook Jairo ipv baby als we het over de baby hebben mijn vriend en ik.. En hoe vaker ik de naam nu heb gehoord hoe minder ik hem vindt...
Iemand nog andere ideeen als alleen Jairo en Ryan, ik kan wel wat "frisse wind" gebruiken het moet wel bij de 2 doopnamen + achternamen passen
Vervelend die twijfels, had ik ook! Wat dacht je van: Revy, Tyaz, Noan, Kyan, Zane of Farley? Roep ook maar wat