Wij hebben een zoontje Déan spreek je uit als dee-an! We verwachten nu weer een zoontje, en we twijfelen enorm tussen twee namen. We twijfelen tussen het volgende. Déan & Dez ( ook een streepje op de e alleen andersom als bij Déan) Déan & Ryan. Rayn twijfel ik over omdat het een naam is die relatief veel voorkomt, alhoewel wij in onze vrienden en kennissen omgeving niemand kennen die zo heet. Déan is een naam die heel weinig voorkomt en dat blijf ik leuk vinden. Dez is ook een naam die je weinig hoort. Maar we beginnen toch te twijfelen. Welke vinden jullie leuk of hebben jullie leuke ideeën?
Dez vind ik heel erg leuk. Rayn wat minder, maar heb ik eigenlijk ook nog nooit eerder gehoord, dus volgens mij valt het wel mee hoe vaak die voorkomt?
Dèz vind ik leuk! Ryan ook, maar dan wel als 'Rah-jun' niet 'Rie-an' wat je soms hoort. Maar ik vind Dèz en Déan het leukst bij elkaar passen
Geef bij Dez wel een 2e naam, anders heb je 2x de heer D. Jansen (oid) op 1 adres. Niet handig voor de post. Vind Dez en Dean eigenlijk te eenvormig worden.
Ik las toevallig de naam Dez vandaag voor het eerst. Echt een super stoere naam!!!!!!!! Ryan vind ik niet zo............ komt idd vaak voor. Déan en Dez echt super leuk!