Hoi meiden, Inmiddels 30 weken in verwachting. We wete niet wat het wordt Mijn man en ik hebben al vanaf t begin een jongensnaam, maar worden t niet eens over de meisjesnaam. Wat vinden jullie: Lize of Liva Eden of Idun Iva of Ilva Voor een jongen hebben we Rav Alvast bedankt Arwe
Ilva of Livia. Olivia vind ik nog mooier, maar ik denk dat jullie op zoek zijn naar een korte naam. Raf vind ik overigens vele malen mooier dan Rav.
Eden of Ilva vind ik heel mooi. Bij Rav vind ik de v op het eind ook een beetje raar. Waarschijnlijk gaan mensen toch Raf zeggen, het voegt niks toe (maar goed, dat vroeg je niet ).
Lize vind ik het mooiste bij Rav (voor het geval jullie hierna een zoontje zouden krijgen en je houdt deze naam in je achterhoofd) Verder vind ik Ilva een hele mooie naam. Mijn persoonlijk favoriet is Ylfa, zelfde uitspraak maar een andere spelling..
Dames, Dank voor jullie reacties. De meningen zijn nog flink verdeelt merk ik. Leuk om te lezen wat en waarom jullie welke naam juist wel of niet iets vinden. We kiezen bewust voor Rav met een v omdat we t ook met een harde v uitspreken. Nog meer meningen zijn welkom! Arwe
Lise vind ik denk ik het mooist uit jullie rijtje. Ilvy (ipv ilva) vind ik ook wel wat hebben. En qua schrijfwijze zou ik Eden doen als je voor deze naam kiest, omdat ik die andere geknutseld vind. Nog wat ideetjes: Olivia Isis Indy Isa Nova Elin En ravi zou ik ook mooier vinden dan rav, denk ik. Succes!
Hee Misa, Dank voor je aanvullijst. Grappig dat je de naam van onze eerste er tussen hebt staan (Elin, helaas dood geboren) Nu dachten we een paar weken geleden dat t een knul in onze buik was (geslachtsbepaling) maar bij de 20 weken echo leek t een meisje... dus nu toch op zoek naar ook een meisjesnaam.
Toevallig.. Mooie naam voor jullie meisje. Wat erg om te lezen dat ze dood geboren is. Hopelijk komen jullie snel uit de naam..!
Hoi allen, We hebben ondertussen ons lijstje weer ingekort. Nu staan er nog op; Liva Idun (is een bestaande scandinavische naam met een andere betekenis dan Eden) Ilva Iva Idun is mijn favoriet,maar man vindt t niks Ilva is man zijn favoriet,maar ik krijg de lv niet makkelijk uitgesproken.