Oh hier in de omgeving ken ik twee meisje die Nine heten ipv Nina. Volgens mij houd je ook van namen die eindigen op een a, dus waarschijnlijk is het niets. Maar ik noem hem toch maar even.
Hehe, i knew it! met je ‘nee staat echt vast hoor! we zijn eruit hoor! We gaan niet meer wisselen hoor!’ Nina vind ik een hele leuke naam! Jut en Jul vind ik niet erg (mijn kinderen zijn ook redelijk Jut en Jul ..en Sul ) Teddy ook heel erg leuk. Maar als ze 30 is.. kweenie. Dan wordt het Ted maar dat is niet leuk voor een vrouw. Vind ik dan. Maya, Riva, Ziva vind ik niet leuk. Op Sara na vind ik namen die eindigen op een A vaak niet leuk. Mint. Zo’n lastige.. ik raak er wel steeds meer aan gewend. De eerste paar keer dacht ik echt: da’s geen naam. Kies gewoon een naam Maar ik zie wel een persoon voor me die Mint heet. En omdat ze een halfje wordt (of kwartje?) denk ik dat het wel leuk kan zijn! Coco. Nee. Lily is geweldig, natuurlijk Wat vind je van Mei of Mai? Wat was ook alweer die Japanse naam waar je even over twijfelde? Die vond ik ook erg leuk! Andere ideetjes : Yuna Yuki Jenny Jamie ik vind dat je moet kiezen tussen Nina en Mint (en Lily) .
Ik vind Lily heel leuk! En wat dacht je van Holly, Mai, Arwen, Jolie, Babette, Rona, Abby, Diede, Hebe, Flore, Hazel, Indy, Linde, Ismay, Ava, Molly, Mia, Otte, Uma, Zinzi
Ik zag hem ook al aankomen dit topic! Vind nog steeds Mint (M2)het leukst, maar ook Lily ( enige minpunt verschillende spellingen) is leuk. Molly vind ik ook een leuke naam en heeft ook M2. Nina/nine, Ziva ook leuk, maar geen M. teddy en Coco vind ik nog steeds niet zo leuk.
Leuke suggesties zijn er gegeven. @KleineLai Mai / Maj vind ik leuk en al eens geopperd aan man maar vindt hij niks. De Japanse naam waar we het eerder over hadden was Miné. Officieel is dit zonder streepje op de -e maar dan krijg je ‘mine’ zoals het bezittelijke vnw in het Engels en onduidelijkheden over de uitspraak. Dus voor ons zou het dan Miné of Minee worden maar ik weet niet.. die blijft niet zo hangen. Als ik hem nu hardop zeg dan vind ik hem wel weer leuk; maar ook weer niet zó leuk dat hij ver boven andere namen uit steekt. Pfoe. Moeilijk hoor. Mint nog steeds heel leuk. Maar twijfel. Lily natuurlijk ook nog leuk. En alle andere namen ook maar het blijft gewoon moeilijk.
En over de huidskleur is weinig te zeggen. Onze oudste is getint, de middelste best blank en de jongste heeft voor nu een licht tintje ook. Haarkleur weten we ook niet. Ze starten allemaal heel donker tot zwart. Maar de 2 oudsten zijn nu asbruin met mini O een beetje blond lijkt wel. M is van zwart naar bruin gegaan nu. Ook qua ogen zijn er grote vraagtekens. De oudste heeft lichte ogen, de jongste 2 heel donkerbruin. Het kan dus slecht alle kanten op. Voor nu lijkt de jongste het meest exotisch. Ik grap wel eens dat het een kleine Griek lijkt met z’n guitige koppie en z’n manbun. Wel werd vandaag weer bevestigd dat mevrouw veel haar heeft! Dat is dus tof! Zal dus weer een donkere bos zijn waar ik doorheen kan kroelen!
Lekker m’n eigen topic vol aan het spammen maar ik vind Japanse namen wel vaak iets hebben. Naast het feit dat we er zelf ook geweest zijn (en ik dit ongelofelijk mega geweldig vond), komt de naam van zoon 3 ook veel voor in Japan (en Finland hahaha)
Van jullie lijstje Ruby Nya Fajah Vita Veda Bodil Gaia Alyt Amel Arlet Nissa Esri Sari Deja Joya Loua Jula Zola Priya Lilah/Lila Nikee Abbey Isla Vieve/Vive
Sutton Bodee Cleo Ceyda Eunice Flores Vienn Fenja Shiloh Solveig Vesper Zehra Nimra Alix Fallon Lavie Melin Phoebe Zosja Zyra